mijn oor gaat altijd dicht zitten als ik ga douchen hoe kan dat?

En wat kan ik er aan doen? Of de dokter?

Toegevoegd na 4 minuten:
Oor uit laten spuiten helpt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

misschien helpt het om te douchen met een watje in je oor ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan loopt er water in je oor. Gewoon in je gehoorgang ; niks ernstigs, heeft gewoon met de vorm van je oren te maken. In bad of zwembad gebeurt het bij vrijwel iedereen. Onder de douche is wat apart, maar kwaad kan het niet.

Na enige tijd voel je het water er in de regel ook gewoon weer uitlopen - en het gaat eigenlijk nooit om veel meer dan een druppeltje.

Vind je het echt heel vervelend of krijg je er een drukkend gevoel van in je oor, dan zou je kunnen overwegen te douchen met oordopjes in (die je ook voor zwemmen gebruikt, dus van was of siliconen, geen 'schuimrubber' geluidsstoppers).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Klopt, ze zijn bij de apotheek verkrijgbaar. Je kneedt ze eerst en vormt ze zodat ze het best in je oor passen.