Binnenkort hebben ik een bruiloft van een naaste kennis. Nu willen wij graag wat doen in het huis van het stel zoals volgens traditie.

Wat zouden wij hiervoor leuke dingen uit kunnen halen?
Dingen als zand voor de deur, wekkers verstoppen en af laten gaan, kledingkast leeg. Hele huis vol met glazen met goudvissen. Dat soort dingen. Gewoon om het bruidspaar te pesten zodat ze niet makkelijk kunnen slapen o.i.d.
Geen dingen mollen o.i.d. want dat is niet de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Het bed vol ballonnen.huishoudfolie strak over de wc. spannen,wekdienst bestellen op de telefoon.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar doe niet teveel.Ze zijn toch al bekaf en gestresstgeweest.
amc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als het bruidspaar slim is slapen ze in een hotel of op de locatie waat het feest is. Verlaag je toch niet tot "dat soort dingen", iets ludieks doen is heel wat anders dan een stel pesten. Stel je eens voor dat jij een leuk maar vreselijk duur feest hebt gegeven, verder ook nog een erg enerverende dag hebt gehad en je wilt lekker naar huis voor slaap of huwelijksnacht. Hoe dankbaar vind je je gasten dan nog als je bekaf en verrot thuis komt en blijkt dat een paar zielepoten het een en ander hebben verkloot?

Niets aan hoor, een practical joke kun je beter op de vrijgezellendag doen, dan is het vele malen leuker.

(gelukkig geen eigen ervaring, ik heb namelijk vrienden en geen kleuters uitgenodigd op mijn trouwerij!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wij wel eens gedaan hebben is doorzichtig plastic over de toiletrand, onder de bril. Als ze dan naar toilet gaan zien ze niet dat er iets hangt, maar de urine bereikt de pot niet. Of alle peertjes van de lampen verstoppen. Ligt er maar net aan hoe bont je het wilt maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slaapkamer vol ballonnen, is een leuk effect.
Ooit hebben ze bij mijn zus allemaal lege plastic bloempotten neergezet in huis. Alles strak tegen elkaar aan zodat je geen stap kan verzetten zonder dat alles om gaat. Het idee van een zwager die bij een tuinder werkte.
Helaas waren het gebruikte potten. De bruid en bruidegom baalde als een stier, allemaal aarde op hun lichte vloerbedekking.
Denk dus wel ff na wat voor gevolgen een geintje kan hebben.
Have fun !

Toegevoegd na 2 minuten:
Ohw ja, de ramen onder kalken met Ssst pas getrouwd kan met vingerverf. of een leuke leus op een spandoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een advertentie in de krant met nieuwe auto te koop (Merk).wegens omstandigheden voor 1500 euro. s'morgens vroeg zullen ze al een heleboel bellers hebben.

Verzamel wat oude sleutels strooi deze her en der in de stad of dorp waar ze wonen, hang er een kaartje aan met telefoonnummer. Ook weer vele reactie van (we hebben uw sleutel gevonden.)

Pak een paar van zijn of haar favoriete jeans, waarvan je weet die schiet hij de dag erna aan, zoom deze extra 10 centimeter in.Staat echt raar te kijken als zijn broek zo kort hangt.

Deel de keukenkasten totaal anders in. Wordt weer dagen zoeken naar peper en zout.

Zet een tijdschakelaar op het licht, en laat het regelmatig aan en uit gaan.

Zet het hele huis vol wekkers, die allen om beurt afgaan.

Wil je het bruidspaar verrassen hou het dan wel netjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe iets (zoals al een paar keer gezegd is) wat het bruidspaar kan waarderen. Het was tenslotte de dag van hun leven en daar hoort een afsluiting bij die daar bij past.
Wat misschien leuk is, is om de slaapkamer extra mooi te maken. B.v. rozenblaadjes op het bed, geurkaarsjes, een mooie klamboe boven het bed hangen etc. Kortom, de kamer romantisch maken. Laat alle flauwe dingen achterwege! Dit zal niet gewaardeerd worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hèle huis vol zetten met lege flessen die ze zelf in bruidstenue moeten inleveren om een groot kado zelf te kunnen kopen ipv allemaal verschillende kleine (enveloppen) te krijgen. En met 25 ct. statiegeld per fles kunnen dat hèèl veel flessen zijn.

Dezelfde heb ik eens meegemaakt dat die overal in het dorp bij mensen af te halen waren in hun trouwkleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onlangs werd ons bij een bruiloft gevraagd om een label te maken om een leeg blikje te omhullen.
Alle labels moesten opgestuurd worden naar degene die het organiseerde. De blikjes zijn volgens mij vanaf de voordeur helemaal door het trapgat tot in de slaapkamer gehangen.
Je houdt er nog wat aan over (alle zelf gemaakte wensen), het is best origineel, maakt wel herrie, maar niet teveel rommel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je het nou echt niet kunt laten, gebruik dan wat scheerschuim om de ramen met teksten te beschrijven. buitenkant van een huis is ok met mate, maar niet binnen.

ik zou het echt niet leuk vinden waneer ze zoiets bij mij zouden doen, en dat meen ik. duizenden eury`s uitgeven en daarna nog in de shit belanden ook als je terug komt... belachelijk.