Is het mogelijk om een slaapritme van 16 uur slapen en 32 uur wakker zijn aan te houden?

Ik zat te denken omdat ik nu zelf afgelopen nacht heb overgeslagen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En ik blijf makkelijk overeind, maar ik heb de afgelopen weken ook bijna elke dag uitgeslapen.

Toegevoegd na 27 minuten:
Even een toevoeging dan...
Is zo'n slaapritme dan gezond of ongezond, of maakt het niet uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk. Echter voor verreweg de meeste mensen niet. Maar mocht jouw bioritme zo zijn dat je dat volhoud, dan is dat dus mogelijk. Je eigen lijf vertelt het je wel.

Toegevoegd na 15 minuten:
alhoewel het grootste probleem is niet de 32 wakker blijven, want dat kan je bewust doen. Maar daarna 16 slapen, vette kans dat je na 8-10 uur wakker wordt omdat je lijf weer is opgeladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, 32 uur wakker hou je niet vol...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Challenge accepted!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik wordt een beetje melig van het 27 uur wakker zijn.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen een ritme hebben van 1 dag slapen en dan drie dagen wakker. Ik snap niet hoe ze het volhouden maar blijkbaar kan het wel