Wat kan ik doen aan mijn polzen?

Gister moest ik dus werken en stond ik aan een tafel met een rand aan het uiteinde.
Zonder dat ik het doorhad schaafde mijn polzen steeds over deze rand heen.
De rand was nogal scherp en ik had eerst niet door van dat ik er erlangs schaafde.
Toen ik gisteravond naar mijn polzen keek stonden ze vol met krassen dat viel nogal te zien.

Nu lijkt het dus het er heel erg op dat ik mijzelf heb gesneden.
Terwijl ik dat niet heb gedaan, ik durf niet eens scherpe voorwerpen in de buurt van mijn lichaam te houden.
Maar het valt heel erg op en denk dat veel mensen als ze het zien denken dat ik mijzelf heb gesneden.

Hoe kan ik van die krassen af komen want morgen moet ik weer naar school en dan zullen ze echt wel denken dat ik mijzelf heb gesneden.
Wat ik nooit zou doen.

Hoe kom ik er vanaf?
Weet iemand tips om ze te verbergen zodat ze het niet zien?
Want als ik zeg dat het door die werktafel komt geloven ze mij toch niet omdat ze dit van mij wel denken te verwachten.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb geprobeert er make up op te doen maar je ziet de schrammen niet meer, maar het is nog steeds rood.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat deed ik gister avond ook, maar dan valt het nog te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat kun je op zondags krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft polsen! Niet polzen. Waarom zou je er mee zitten wat anderen mogelijk denken? Mocht je wel krassen, zoek dan hulp en maak je daar druk over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kras niet en ik heb dyslexie dus ja.
Ik heb dus een (ex) vriendin die wel krasde en zij werd daarom echt gepest en ik wil niet dat het zelfde met mij gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een shirt met lange mouwen aantrekken en knip er dan evt 2 kleine gaten in voor je duimen. Niks meer te zien!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valt dat niet wat erg op??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En...hoe is het vandaag gegaan? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed, ze hebben het niet gezien, ik heb 't een beetje weg gewerkt met make up.
En een shirt met lange mouwen.
Dank je voor de tips :)

Het beste antwoord

Je kan bv een horloge gaan dragen met een brede band, of veel van die armbandjes.

Maar ik denk niet dat dat slim is.

Als jij er juist veel aandacht op legt dat je niet wil dat anderen het zien, juist dan krijg je vraagtekens bij jouw klasgenoten.

"Oh, ze probeert het te verbergen, zal ze zelf wel gedaan hebben." (snap je wat ik bedoel?). En als je dan in de verdediging gaat van: het komt van een tafel, dan zullen ze jou inderdaad niet geloven.

Iets proberen te verbergen valt juist enorm op. Je past jouw houding dan aan.
Bv: "Normaal staat ze nooit met de armen op de rug" en dat maakt anderen juist heel nieuwsgierig.

Dus gewoon het omgekeerde doen. Zo zichtbaar mogelijk en zo luchtig mogelijk erover doen. Net alsof er niets aan de hand is.

Als iemand erom vraagt: "Dat komt door die geweldige werktafel van mijn baas bij (waar je dan werkt). En dat voor 5 euro per uur, ik denk dat ik hem maar ga loonsverhoging ga vragen" Een beetje geintje maken richting jouw baas, dan leg je de aandacht op hem en maalt niemand er meer om.

Mocht iemand suggereren dat je het zelf hebt gedaan:
dan er een sarcastisch grapje erover maken;

"Ja hoor, klopt. Ben alleen zo stom geweest om een broodmes te gebruiken, dus het is niet gelukt, heb jij een idee wat ik beter kan gebruiken?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bokshandschoenen aantrekken, dan zien ze je polsen niet :)

Maar gewoon eerlijk zijn lijkt me het best. Hoe minder je liegt, hoe minder je hoeft te onthouden. Als iemand twijfelt: jammer dan, dat is hun probleem.

Toegevoegd na 7 minuten:
Of er zelf gewoon over beginnen... druk die polsen in hun neus, en hef een klaaglied aan over wat je allemaal wel niet is overkomen door die k*ttafel! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord er gewoon zelf over beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het al voor me, ik ga staan zingen in de kantine.
Oh rottafel, die me pijn heeft gedaan en gekraste polzen heeft bezorgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
That's the spirit! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
+1 van mij.
Doe een fitnesbanje om je polsen die zijn vrij breed en sluiten goed aan.
Niemand die wat ziet.

Toegevoegd na 28 seconden:
fitnesbandje.