Waarom glijdt mijn tampon?

Ik heb een tampon in en die glijdt steeds een beetje dat vindt ik heel vervelend. (vooral bij turnen) De tampon is dan ook wel ver genoeg ingebracht en nog niet verzadigd. Wie heeft er een oplossing?

(ik wil geen maandverband gebruiken want da zit niet lekker en bij gym/turnen is dat niet handig)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik je een inbrenghuls? want toen ik dat gebruikte gleed die er ook altijd uit na een tijdje, heel raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je eens een grotere proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik duwde hem verkeerd drm voelde ik hem glijden nou zit ie goed

Het beste antwoord

Als de tampon echt ver genoeg is ingebracht zou je hem helemaal niet mogen VOELEN zitten.

Dus dan kun je hem niet voelen glijden ook.

Je zou hem ECHT niet mogen voelen, ik moet altijd het touwtje zoeken om te checken of hij er echt nog zit

Dus mijn enige advies is toch nog verder duwen (mag gerust tot het eind van je vinger als je begrijpt wat ik bedoel

Toegevoegd na 1 uur:
groot of klein zou echt niet uit mogen maken, hij moet voorbij de sluitspier en en dan kan hij er niet vanzelf meer uit. Verder absorbeert hij vloeistof en daardoor "zuigt" hij zich als het ware vast. Probeer je een tampon die nog helemaal niet vol is eruit te halen kost dat ook best veel kracht en dat voelt niet zo fijn. Is hij vol of bijna vol gaat het veel makkelijker

AHA misschien is dat het wel, als hij helemaal vol is glijdt hij wel makkelijker eruit.

Misschien moet je ze vaker wisselen
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een heel goed antwoord.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je hem dan toch niet ver gnoeg ingebracht, maar probeer eens een andere tampon,een grotere bv. Deze glijden iets minder