Hoe kom ik van m'n hoofdpijn af na hersenschudding?

Hoi,

Afgelopen okt ben ik in bad uit gegeleden en toen met me Hooft tegen de rand aan gekomen. Conclusie hersenschudding.
Nu paar maanden later hèb ik nog steeds last van hoofdpijn juist veel erger daarvoor had ik nooit hoofdpijn.
Nu is het juist wanneer ik tv heb gekeken of op de laptop heb gezeten. En als ik te veel voor over heb gezeten. Wat kan ik hier aandoen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dokter gaan misschien? Lijkt me niet echt goed dat je er nu nog last van hebt. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet twijfelen, maandag naar de dokter. Oh, en niet gaan Googelen! Daar staan alle doem verhalen op een rijtje...
Ritsuka
11 jaar geleden
huisarts misschien..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@doki dankjewel klopt idd ik ben de vreemdste verhalen tegen gekomen dus tog maar even langs gaan! Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
postcommotioneel syndroom: zoek dat maar eens op op google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk dat je na een hersenschudding hierdoor last blijft houden van hoofdpijn,
Ik heb vorig jaar ook een hersenschudding gehad en kwam dit tegen toen ik erover las.
Ga idd naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allemaal! Ben vandaag naar de huisarts geweest à.s donderdag een ct scan van m'n hoofd!! Hij denk aan migraine maar hij wil het zekere voor het onzekere nemen dus nu maar afwachten!!
Ritsuka
11 jaar geleden
Goed om te horen dat je heen bent geweest.
En hopelik heb je straks meer duidelijkheid

Antwoorden (2)

Ik zou allereerst vragen aan een arts om je te onderzoeken en een mogelijke oorzaak vast te stellen. Het gegeven dat je door die hersenschudding hoofdpijn hebt gekregen, kan betekenen dat er miscchien iets beschadigd is en als je daar een duidelijke oorzaak van weet, kun je het aanpakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoofdpijn is de meest voorkomende klacht na een hersenschudding. De hoofdpijn kan verergeren door moeheid of stress. Slapen, rusten of even pauze nemen geeft verlichting. De hoofdpijn verdwijnt meestal vanzelf na een paar dagen of weken. Als de hoofdpijn niet vermindert of juist erger wordt, is het verstandig naar uw huisarts te gaan.
Zie verdere info link.