Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe kom ik van m'n hoofdpijn af na hersenschudding?

Hoi,

Afgelopen okt ben ik in bad uit gegeleden en toen met me Hooft tegen de rand aan gekomen. Conclusie hersenschudding.
Nu paar maanden later hèb ik nog steeds last van hoofdpijn juist veel erger daarvoor had ik nooit hoofdpijn.
Nu is het juist wanneer ik tv heb gekeken of op de laptop heb gezeten. En als ik te veel voor over heb gezeten. Wat kan ik hier aandoen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou allereerst vragen aan een arts om je te onderzoeken en een mogelijke oorzaak vast te stellen. Het gegeven dat je door die hersenschudding hoofdpijn hebt gekregen, kan betekenen dat er miscchien iets beschadigd is en als je daar een duidelijke oorzaak van weet, kun je het aanpakken.

Hoofdpijn is de meest voorkomende klacht na een hersenschudding. De hoofdpijn kan verergeren door moeheid of stress. Slapen, rusten of even pauze nemen geeft verlichting. De hoofdpijn verdwijnt meestal vanzelf na een paar dagen of weken. Als de hoofdpijn niet vermindert of juist erger wordt, is het verstandig naar uw huisarts te gaan. Zie verdere info link.

Bronnen:
http://www.amc.nl/web/Zorg/Patient/Afspraa...