Wat kan ik doen tegen "plakkende" laarzen?

Mijn nieuwe laarzen sluiten, hoewel ze niet te klein zijn, erg nauw om mijn kuiten. Als ik de rits dichtmaak, zuigt de binnenkant zich als het ware vast aan mijn been. Op den duur is dat erg vervelend omdat het behoorlijk gaat kriebelen. Omdat ik niet elke dag panty's wil dragen (dan heb ik het probleem dus niet) vroeg ik me af of jullie misschien een oplossing hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

draag voorlopig een strakke spijkerbroek of legging in je laarzen, dan loop je ze snel uit en ben je van het probleem af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beetje talkpoeder