Wat moet je doen als de knoop van je spijkerbroek los springt in het openbaar?

Hallo,

Ik vroeg me af:

Wat moet je doen als de knoop van je spijkerbroek los springt in het openbaar? (en je hebt geen riem om).

En:

Hoe groot is de kans dat een knoop van een spijkerbroek los gaat?

Mijn huidige spijkerbroeken pas ik allemaal net goed.
Maar ik heb altijd voor de zekerheid een riem erbij hangen.
Want in het verleden was er een knoop los gesprongen.
Gelukkig gebeurde dat bij een vriend huis en had hij nog
een reserve riem in huis. Maar moest ik doen als
ik geen riem bij me droeg? (en ook geen mogelijkheid
heb om er 1 te kopen).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teruglachen voordat je uitgelachen word

Het beste antwoord

Je kan het tijdelijk oplossen met een veiligheidsspeld. Gewoon altijd een speld in je portemonnee of zak mee nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

als hij los springt maak je hem gewoon weer vast, springt hij eraf, dan hou je je broek met 1 hand vast of bind er een touwtje omheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah...ik had ook het idee van het touwtje...
Tegelijk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de knoop opzoeken, zodat je 'm er weer op kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ook een goede tip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De knoop van een spijkerbroek zijn er in geschoten, en hebben geen gaatjes, dus je kunt die knoop er niet opnieuw aanzetten.
Je kunt wel een andere knoop, van bv een blouse waar wel gaatjes inzitten aan je spijkerbroek naaien.
Dan moet je een touwtje ipv een riem door je broek spannen.
En natuurlijk zo snel mogelijk naar huis om een nieuwe broek aan te doen...

Verder kan je wel je handen in je zakken doen om je broek omhoog te houden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima plan, ik had het zelf kunnen bedenken
Ik heb zelf goede ervaringen met een elastiekje. Je maakt hem aan de ene kant vast met een lusje in het knoopsgat en aan de andere kant aan de rits. Je haalt hem er dus doorheen zonder hem door te knippen. Het beste is dat dikke elastiek waar post mee word bijeen gehouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een grote paperclip kun je een verbinding maken tussen het knoopsgat en het eerste lusje voor een je riem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je heen kijken: een leuk meisje zoeken en vragen of ze knoop er voor je aan wil zetten. Maak je van iets heel vervelends iets heel spannend.