Ja, dat kan. Maar je moet hem de volgende dag(en) niet vergeten te wisselen.
Bacterien kunnen namelijk van het vergane bloed een stofje maken dat je ziek kan maken. Niet gelijk hoor, maar als je erg lang wacht, kan je heel erg ziek worden, er zijn gevallen bekend dat vrouwen eraan overleden.

Dit gebeurt natuurlijk niet gelijk, maar daarom staat de waarschuwing wel op de verpakking.

Succes,
Willemien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja maar vlak voordat je naar bed gaat een schone in en 's ochtends direct verschonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Precies, + voor het onderbouwen, wat de andere antwoorders niet deden.
Officieel gezien moet je natuurlijk volgen wat er op de bijsluiter staat. Dat was dacht ik 6/8 uur, maar wat ik nu toevallig in mn tas heb is maar 5 uur.
Toch doe ik het ook wel en het werkt prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor, maar een pyjama en knuffelbeer liggen toch wat meer voor de hand dan een tampon over het algemeen.

heb je de tampon inbrengen voor de nacht (hey!) dan is het verstandig om dit voor het slapen te doen, en kort na je slaap weer te verwijderen en eventueel te vervangen door een schone.

Toegevoegd na 57 seconden:
heb= WIL
(schijven valt niet mee af en toe hoor, man man!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is wel lekker zacht xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik kan we een meer fluffy item voorstellen om mee te gaan slapen anders hoor. of.... had je het over een zachte knuffelbeer en flanellen pyjama? want in dat geval geef ik je gelijk :OP
Ik doe het altijd. vlak voordat ik naar bed ga een nieuwe en meteen als ik opsta. als je een uitslaper bent kun je s'nachts misschien beter maandverband gebruiken omdat het niet goed is als je een tampon te lang in hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan en als je heel zeker wil zijn dat je niet doorlekt kun je voor de zekerheid een maandverbanje in je onderbroek leggen of een inlegkruisje