hoe kan ik fris opstaan?

Ik lig nu pas op bed... had het idee dat ik morgen geen afspraken had. maar oeps morgenochtend komt er een monteur van de woningbouw om acht uur. hoe kan ik toch lkkr fris wakker worden ondanks de weinige uurtjes slaap ( ben niet gewend om kort te slapen)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je zeker weet dat je na 4 uur slaap serieus onfris wakker wordt: Zo snel mogelijk na het opstaan onder de douche en flink met een ruwe handdoek over je lichaam schuren als je je afdroogt. Daarna een extra stevig bak koffie. Als het eigenlijk allemaal wel meevalt: Meteen onder de douche en lekker stevig afdrogen met een ruwe handdoek. Daarna een gewone bak koffie of thee. Dan ben je er met je hoofd wel weer bij om de monteur het probleem uit te kunnen leggen en op te letten hoe het opgelost wordt. Over een half uur is hij of zij er al !

Een washandje met koud water door je gezicht,lyntje onder je ogen en snel aankleden. Bakje koffie en als hij weg is weer lekker je nachtpon aan en verder slapen,als je écht moe bent val je ondanks de koffie toch wel in slaap hoor !

Je staat op en neemt een frisse douche! Niet te warm want dan blijf je moe. Daarna gelijk je kleren aan en een lekker kopje koffie met ontbijt en de krant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100