hoe kan ik fris opstaan?

Ik lig nu pas op bed... had het idee dat ik morgen geen afspraken had. maar oeps morgenochtend komt er een monteur van de woningbouw om acht uur. hoe kan ik toch lkkr fris wakker worden ondanks de weinige uurtjes slaap ( ben niet gewend om kort te slapen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je alleen die monteur van de woningbouw maar binnen hoeft te laten, het maakt die man echt niet uit of je nou wallen onder de ogen hebt vanwege slaaptekort of niet??? Zolang hij maar koffie krijgt, mensen die aan mijn huis komen te werken, komen nooit! wat te kort, (koffie, koekje, maaltijd, desnoods gebak of bier op vrijdagmiddag:)
Ik heb er ook veel belang bij dat zij goed gemotiveerd hun werk doen, zij blij, ik blij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag me af waarom dit van antwoord naar reactie is verplaatst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee..ik vond het een goed antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk net als Nyck dat dat het "probleem" was. Als het goed is, JKL64, dan heb je daar van een moderator bericht over gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad geen direct antwoord op de vraag, -besef ik nu eigenlijk-
ik wou er alleen maar mee aangeven (in dit geval) dat het die monteur niet uitmaakt of je nou wel of niet goed wakker bent, voor overige situaties kan ze de andere gegeven tips en antwoorden gebruiken. Maar geen enkel bericht van de moderators gehad, ondertussen kost het me wel een punt omdat het ineens geen antwoord meer is en een punt omdat de vraagsteller het wel als een goed antwoord gemarkeerd heeft, Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat Nyck me in laat zien wat daar de mogelijke reden van kan zijn, wat eigenlijk de moderator hoort te doen, ach, misschien verwacht ik dan wel teveel van ze, die hebben ook nog wel meer te doen natuurlijk

Het beste antwoord

Als je zeker weet dat je na 4 uur slaap serieus onfris wakker wordt:
Zo snel mogelijk na het opstaan onder de douche en flink met een ruwe handdoek over je lichaam schuren als je je afdroogt. Daarna een extra stevig bak koffie.

Als het eigenlijk allemaal wel meevalt:
Meteen onder de douche en lekker stevig afdrogen met een ruwe handdoek. Daarna een gewone bak koffie of thee.

Dan ben je er met je hoofd wel weer bij om de monteur het probleem uit te kunnen leggen en op te letten hoe het opgelost wordt.

Over een half uur is hij of zij er al !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een washandje met koud water door je gezicht,lyntje onder je ogen en snel aankleden. Bakje koffie en als hij weg is weer lekker je nachtpon aan en verder slapen,als je écht moe bent val je ondanks de koffie toch wel in slaap hoor !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je staat op en neemt een frisse douche! Niet te warm want dan blijf je moe. Daarna gelijk je kleren aan en een lekker kopje koffie met ontbijt en de krant.