Waarom heb ik opeens een kortere cyclus?

Ik heb het het afgelopen jaar bijgehouden omdatik het prettig vind te weten wanneer ik precies ongesteld word.

Het was altijd 28 dagen. De laatste twee periodes 27 dagen en nu opeens 24 dagen. Hoe kan dat opeens veranderen? Moet ik hiermee naar de huisarts??

Ik ben 23 j

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Als je niet goed in je vel zit kan dat invloed hebben op je maandelijkse cyclus. Jouw nickname doet zoiets vermoeden. Wanneer je leven weer in rustiger vaarwater komt zal het vanzelf weer normaliseren. Tenzij er ook andere lichamelijke veranderingen zijn, dan kan je maar beter wel even naar de huisarts.
Amadea