zelfvertouwen terug krijgen?

Heey, door allerlei vrienden '" zogenaamde " vrienden ben ik mezelf gewoon kwijt. Ik krijg heel vaak coplimentjes van jongens terwijl ik mezelf niet zo leuk vindt maar sommige meisje zijn heel jaloers op me en daar kan ik niet tegen. En die deden dus een tijdje heel stom tegen me als ik wat leuks aan had van " iell wat lelijk en je haar zit zo lelijk wie heeft jou haar geknipt? " En zo zijn ze maanden door gegaan. Een tijdje had ik neppen uggs. Ik vond het niet zo erg maar daar werd ik dus mee gepest:s. En daarna ben ik mezelf maar steeds kutter gaan voelen en heb dus geen zelfvertouwen meer.. Wat moet ik daar aan doen? Of hoe krijg je je zelfvertouwen terug? Dankje voor het lezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als ik jouw was zou ik gewoon proberen opniew te beginnen. Als je op school komt draag dan een s wat jij mooi vind en kijk om je heen er zijn vast zat aardig meiden die nooit iets over iemands uiterlijk zouden zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoelang deze pesterijen aan de gang zijn?maar een ding weet ik wel bijt van je af met alle middelen welke je tot je beschikking hebt anders wordt het steeds erger. Je zult vijanden krijgen, dat weet ik zeker,maar er zullen ook mensen zijn welke je gaan steunen, en dit zullen waarschijnlijk echte vrienden worden. Als men jouw niet meer pest zullen deze pestkoppen een ander slachtoffer zoeken wat te weinig weerstand heeft en niet genoeg van zich afbijt. Beter geen vrienden dan gepest blijven worden. Ik wens je het beste toe en nog veel sterkte want je zult dit nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord +1
Lieve Manisha,

Je bent vast een erg lief en snoepig meisje. Dit soort dingen gebeuren, maar het hoeft niet altijd te betekenen dat 't aan jou ligt. Je zegt zelf dat je vaak genoeg complimentjes van jongens krijgt, en dat is niet zomaar.
Draag wat je wilt. Doe wat je wilt. Als je voelt dat het niet goed met je gaat, praat daar dan over met je mentor of met een leraar die je vertrouwt. Dat raad ik je aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle invloeden van anderen is leuk, maar het haalt je ook omlaag.

probeer jezelf te vinden, dat je weet wie jij bent en waar jij achter staat. Sta dan ook sterk in jezelf, sta achter jezelf. Zorg dat jij jezelf leuk gaat vinden, alle anderen zijn niet belangrijk. Alleen jij bent belangrijk... voor jezelf. Alleen jij zal bij je zijn voor de rest van je leven. Dus zorg dat jij jezelf leuk vindt en dat jij jezelf lief hebt.