Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nog nooit een beugel gedragen maar wil wel mijn tanden recht. Helpen ijzeren draadjes achter de tanden zonder beugel te hebben gedragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

als je zelf wat ijzeren draadjes achter je tanden stopt niet..maar ik neem aan dat dat je plan niet is toch?
Het gaat er vast om dat het een "onzichtbare" beugel is..

Of dat voor jou een optie is, dat is afhankelijk van hoe je tanden scheef staan, is er teveel ruimte of te weinig, welke kant moet het opgebogen, wat is je leeftijd enz. enz.
Misschien is onderstaande link wat voor je?
Of neem contact op met je eigen tandarts voor meer info of mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ijzeren draadjes achter je tanden (spalkje) wordt gezet nadat je een beugel hebt gehad om alles op z'n plaats te houden en te zorgen dat je tanden niet weer gaan verschuiven, omdat ze 'los' zitten als je een beugel hebt gehad. Je tanden gaan er niet recht door staan, maar houden alleen alles op z'n plek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het zal niet rechter worden. Ik heb het na mijn beugel gekregen moet het voor altijd blijven van boven en onder.
Het is voor niet meer te verschuiven niet om rechter te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding