hoelang duurt het na feest voordat piep weg is en ik weer helemaal goed hoor (heb het gevoel dat mijn oren dichtzitten)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet het zeker niet te vaak doen, de haartjes in je oren gaan dat onherroepelijk kapot van en groeien nooit meer terug, dit kan ervoor zorgen dat je een permanente piep in je oren krijgt en dat heeft invloed op je hele leven. Als je harde muziek wilt luisteren ga dan niet te dicht bij de installatie staan en doe dopjes in.

Bij mij is het vaak de volgende ochtend weg. Of je moet echt heel de avond/nacht bij de geluidsinstallatie hebben moeten staan, maar daar heb ik geen ervaringen mee.

Na een uur/half uur is het bij mij weer gewoon normaal

Als je pech hebt gaat deze piep nooit meer weg. Het is zeer slecht voor je oren om in zo een lawaaierige omgeving te zitten.

Dat ligt eraan hoe lang en hoe hard dat geluid was en hoe gevoelig je ervoor bent. Soms gaat het na 5 min weg, soms een uur, soms de volgende ochtend. In het ergste geval kan het zelfs nooit meer weg gaan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100