Wat te doen tegen een rood (zon)verbrand gezicht?

Ik ben vanmiddag megahard verbrand in de zon en heb echt een rooie kop, en mn zonnebril staat er in, vind het echt genant, hoe zorg ik ervoor dat de roodheid (snel) minder word? of hoe verberg ik dit?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (8)

koelen en eventueel calendulan emulsie van VSM erop deppen, dan hersteld de huid sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
after sun melk erop smeren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Garnier is het merk dat was ik vergeten.
12 jaar geleden
Magere yoghurt kan ook helpen de ergste hitte eruit te halen. Moet je wel voorzichtig afwassen want als het is gedroogd, kan dat pijn doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komkommer op je geZicht leggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karnemelk helpt ook! Sucses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komkommer raspen, vermengen met yoghurt en dik smeren.
Als je er nog flink veel knoflook bij doet heb je ook tzaziki maar dat zal de bedoeling niet zijn ;-).
Sterkte !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed koelen met natte washandjes (geen ijs rondom de ogen) en evt rauwe aardappelschijfjes op de verbrande huid leggen.Dat verkoeld ook lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je verbergt het door je zonnebril op te zetten.