Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een probleem ik heb een beugel maar als ik lach dan schuurt een scherp puntje langs me wang en ik heb niks van de beugeltandarts gekregen help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je kunt wax halen speciaal voor beugels.
Onze dochter kreeg het wel van de orthodontist,maar ook is het te koop bij de apotheek en of drogist. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijenwas heeft mij geholpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon wax vragen bij de tandarts/orthodontist, dat ertussen doen.
Verder heb je deze vraag denk ik wel bij de verkeerde categorie gezet.;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K had ook een beugel die is er net 1 week eruit, je kan gewoon bij een drogist van die strips halen( ze lijken een beetje van vaseline) in een wit doosje. Als dat niet lukt kan. Je gewoon terug gaa naar je ortho en het aan hem/haar vragen. Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook last van. Het ligt eraan of het echt bij de beugel hoort of dat het het ijzerdraad is. Als het het ijzerdraad is moet je even bellen naar de ortho of even langs gaan. Als het echt een slotje is moet je even langs de apotheek gaan of langsde ortho.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben ze de draad niet goed afgeknipt. Bel even naar de ortho voor een afspraak. sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding