Welke alternatieve therapievorm werkt goed voor allergie?

En overgevoeligheid voor metalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (6)

Ik kwam deze site tegen misschien heb je hier iets aan
Welkom op mijn website Allergie-weg.nl. Deze website is grotendeels gewijd aan de behandeltechnieken NAET (Nambudripad's Allergie Eliminatie Techniek), JMT (Jaffe-Mellor Techniek) en TAT (Transformerende Allergie Technieken). NAET, JMT en TAT hebben veel overeenkomsten en worden daarom in één adem besproken op deze website.

NAET is een alternatieve behandelwijze, gespecialiseerd in het uitschakelen van allergieën en emotionele blokkades. Zelf heb ik zoveel baat gehad bij deze behandelmethode dat ik er een beetje fan van ben geworden. Ik hoop dat jij je door de verhalen van ex-lotgenoten laat halen om een van deze therapieën te gaan doen, want ik wens jou ook veel energie en een goede gezondheid toe. Wellicht word je net zo enthousiast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dank je wel. Ik heb een therapeut in mijn buurt een email gestuurd om te vragen of aan mijn issue iets gedaan kan worden. Ben benieuwd.
+1
Bio-resonantie in combinatie met kleurentherapie.
Praktijk Jan de Vries in Den Ilp (vorig jaar nog in Haarlem).
Op de site kan je niet zo heel veel informatie vinden maar Jan de Vries kan allergieën eruit krijgen. Ik ben hiervan overtuigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NLP. Op deze manier progameren ze anders zodat je er geen last meer van zou hebben.
Ook kan je regressie therapie proberen om te kijken of de allergie misschien uit een vorig leven afkomstig is.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou eens lichttherapie kunnen proberen en draag altyd iets met kristallen stenen,deze zyn goed voor lichaam en geest. Ze nemen de negatieviteit weg.deze stenen kun je in oa natuurwinkels krygen. Heel,heel veel sterkte!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een alternatieve therapie tegen de verschijnselen van je allergie en overgevoeligheid? Een die ook nog eens, op termijn, de oorzaak van de allergie en de overgevoeligheid weg neemt?
SHIATSU is hiervoor bij uitstek geschikt. En ik roep niet zomaar wat, dit advies is gebaseerd op persoonlijke ervaring en jarenlange studie.
Mocht reizen naar Den Haag geen probleem voor je zijn dan kan ik je 2 heel erg goede therapeuten aanbevelen. Buiten Den Haag heb ik geen persoonlijke ervaring met therapeuten, maar door hier en daar wat navraag te doen moet het je zeker lukken een therapeut te vinden die aangesloten is bij een beroepsvereniging.
En zo alternatief is Shiatsu niet meer.. Veel ziektekostenverzekeraars vergoeden inmiddels de kosten.

Shiatsu is vast niet de enige vorm van therapie die je kan helpen.. maar wel de enige waar ik genoeg vertrouwen in, en verstand van heb, om m je met een gerust hart te durven adviseren.

VOOR allergie raad ik je aan een stalen boomhut te bouwen, lekker dicht bij moeder natuur.. sorry, flauw.. ik weet wat een RAMP allergie kan zijn.. :(

Succes en van harte beterschap!
:)

Toegevoegd na 2 minuten:
ps.. ga voor KLASSIEKE shiatsu.. niet voor een 5 minuten stoelmassage.. ook lekker.. maar je hebt nu wat meer nodig dan dat.