Verdwijnen moedervlekken als je ouder bent?

En waarom zie ik wel veel kinderen met moedervlekken en bijna nooit volwassenen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (5)

Volwassenen hebben ook moedervlekken. Moedervlekken heb je of je hebt ze niet of bijna niet maar ze gaan niet weg.
ronron1212
12 jaar geleden
Afhankelijk van het type kunnen moedervlekken verdwijnen en nieuw opduiken. De "3D" moedervlekken verdwijnen meestal nooit meer, de "gladde" heb je kans dat ze kleiner, maar ook groter worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sproeten (is iets anders dan moedervlekken) kunnen wegtrekken als je ouder wordt. Sproeten zie je dan ook vaker bij kinderen dan bij volwassenen. Maar het is ook mogelijk dat je ze pas krijgt als je ouder wordt.
bamibal
12 jaar geleden
vraag raad aan je huisdokter,die ziet direct of ze moeten verwijderd worden,anders kan er 1 melanoom van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om eigen maar algemeen, Miep kan moeilijk alle mensen die ze ziet met moedervlekken mee naar de huisdokter nemen.
Ik ken iemand die als kind vol stond met moedervlekken in gezicht, rug etc. Inmiddels is het overgrote deel middels een medische ingreep verdwenen.
Als je ouder wordt, krijg je ook weer ouderdomsvlekken, dus het blijft ellende.