Wat is een goed matras?

Wat is een goede matras tegen rugklachten? Wij hebben altijd raam het raam open, dus ook bij vorst, hebben het meestal heel warm (zweten). Willen verstelbare bodem. Boxspring of ledikant met lattenbodem?

Toegevoegd na 33 minuten:
Zit er verschil in verstelbare bodems bij boxspring of maakt dat niet zoveel uit? Traagschuim of pocketvering matras?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Auping, Beka, Tempur zijn goede merken van matrassen. Ik heb zelf al jaren een Beka boxspring en ben er heel tevreden over. Ik had het vroeger ook vaak te warm en met de boxspring is dat beter. Je kan best matras en bodem samen kopen, dan is het aan mekaar aangepast en het je het beste resultaat. Laat je informeren bij een beddenspecialist. Ik heb het minste rugklachten met een zachte matras. Mijn man had hem liever wat harder gehad voor zijn rug, maar slaapt er toch ook heerlijk op :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hastens is heel goed en ligt lekker en verstelbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn naar een beddenspecialist geweest en hebben een traagschuimmatras. Wij zijn er heel erg blij mee. Het vormt goed naar je lichaam en het is lucht doorlatent. Bespreek je wensen t.a.v. een nieuw matras met een specialist want voor iedereen verschilt wat een goed matras is. Probeer er een paar uit in de winkel/ showroom om een idee te krijgen. Als je weet wat bij je past dan kan je op zoek gaan naar een betaalbare winkel (online). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben ook een traagschuimmatras en die bevalt ook heel goed. nu zijn mijn man en ik beiden niet zo zwaar en hebben gekozen voor een vrij zachte matras. voor wat zwaardere mensen werd een wat steviger matras aangeraden.
ik zou dus nooit online een matras bestellen, want ook van een zelfde type matras bestaan verschillende soorten.
echt even proefliggen in de winkel dus en je goed laten voorlichten in de winkel.
ws koop je niet jaarlijks een nieuwe matras en moet hij wat langer mee. zeker bij rugklachten zou ik hier niet teveel op gaan besparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@martijn: wat is daar het probleem van? Als al die zogenaamde scherp geprijsde winkels nu ook eens genoegen nemen met minder dan zullen ze zien dat hun omzet ook stijgt. Ik kijk voor de "duurdere" dingen ook zeker op internet, en wil ik het product in het echt zien met info dan ga ik ook gewoon naar een winkel, om het daarna te bestellen op internet. Bij elektronica scheelt het al gauw honderden euro's, teveel om te laten lopen en dan nog met het feit dat het met zo'n verschil in prijs ook nog is thuis word bezorgd..