Jazeker, bekend is het doorboren van de longen. Tevens kunnen lager gelegen delen beschadigen door de ribben die als messen de boel beschadigen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Een bekende oorzaak is natuurlijk motor en auto ongelukken waar je als een lappenpop rondvliegt. Bekend is ook de bloeding van de milt, die slaat kapot tegen de ribbenkast en dan ga je dood aan bloedverlies als dit niet opgemerkt word. Er zijn mensen weggelopen na een auto ongeluk die een uur later dood waren door een gescheurde milt, dus inwendige bloeding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij welke omstandigheden kan dit?