Ik heb de hele nacht niet geslapen en ben ontzettend moe, trillerig en duizelig. Hoe overleef ik de dag?

Ik heb een jong dochtertje, dus gewoon lekker gaan slapen, is geen optie. Ook heb ik geen oppas voor haar. Vanavond heb ik ook nog een afspraak, dus moet echt de hele dag nog doorzetten. Heeft iemand tips om m'n vermoeidheid even niet te voelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (9)

Wat mij dan helpt is meer te eten dan dat ik normaal doe en dan vooral gezonde dingen, ook yoghurt helpt om de duizeligheid weg te halen. En bouw voor jezelf wat rustpunten in dat je even kunt gaan zitten en je lijf wat rust te geven. Heel veel sterkte vandaag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie, koffie en nog eens koffie en sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van veel koffie ga je alleen maar meer trillen. Lijkt mij niet het gewenste resultaat.
Ga een film kijken met haar. Lekker op de bank . Dat is een rust moment voor jou. En je dochter vind het vast leuk.

Mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel naar buiten vandaag, trotseer de regen, haal een frisse neus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's ochtends naar de speeltuin zodat je dochtertje lekker moe is, en dan samen een lekker middagdutje gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mij hielp na een nacht doorhalen waren dingen als : Een lekker kogelbiefstukje bakken met champignons. Echt een ijzerbommetje. Daar werd ik enorm wakker van. Sterke koffie werkt ook wel en cola en energiedrank maar die zijn niet zo goed voor je maag. Een kwartiertje even liggen helpt. Probeer het toch voor elkaar te krijgen als het even kan. Een kwartiertje helpt echt al heel veel.

Toen mijn kindjes nog klein waren ging ik op de bank liggen met hun in mijn armen. Bij mijn jongste werkte dat weer niet altijd want die was erg beweeglijk.

Vraag een vriendin of familielid eventjes een oogje in het zeil te houden?

zet haar even voor de tv of met een spelletje op de pc

vanille olie/geurkaars/wierrook/geur geeft ook energie. Muntthee werkt verkwikkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet ze nog haar middagdutje? Anders kunnen jullie die lekker samen doen. Van anderhalf uur slapen tank je lekker bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw vraag: Hoe overleef ik de dag

Mijn antwoord:
Ga gelijk met je dochtertje een tukje doen,zodra als zij gaat slapen,neem jij de bank en rust uit.

Om echt wakker te blijven de hele dag totdat je weg moet,is geen remedie voor .

Je wordt alleen heel erg slap en depri van vermoeidheid.

laat de boel gewoon even de boel,dat komt allemaal wel weer,
zodra kindje wakker is maak je gezicht lekker nat met koud water en doe je ding.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal regelamtig dagen door ivm met mijn werk, tussen door een power napje van zo'm 15 a 20 min werkt perfect. ( niet langer slapen bijv 1 of 2 uur word je alleen maar moeier van )
Heb je er de tijd niet voor vandaag, helaas.
Blijf bezig! dan "kak" je niet in!
lekker stevige hap eten helpt ook zeker, en pak er lekker een red bull bij !
Vanavond zal je je bedje meer waarderen dan ooit tevooren ;)
succces je overleeft t wel hoor !