Hoeveel kost een borst/bilvergroting en op welk leeftijd mag je zo'n operatie doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Wat zijn de gevaren/ risico's ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bilvergroting? Nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ze bestaan. Heb geen idee hoe duur, maar ook wel over een illegale vergroting gehoord, dmv injecties die laterrr veel problemen zorgt.. Je kan op internet ff googlen voor de prijzen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb een bilvergroting gezien die verkeerd was gegaan, brrr.
Ritsuka
12 jaar geleden
Borstvergroting kan ik mij voorstellen, als je toevallig cup A zou hebben. Maar waarom zou je je billen laten vergroten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen vergroten met nepzooi is gewoon zooooo niet mooi. En er kleven heel veel risico's aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bliets: als het goed is heeft Jeniffer Lopez(s?) een bil vergroting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@glennlee t kunnen ook gewoon haar eigen billen zijn, zo groot zijn ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@glennlee: dat zijn gewoon haar eigen billen! Ze is er zo trots op dat ze haar billen heeft verzekerd, voor 1 miljoen per bil...ahum...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koekje; je hebt ook een vraag over je ongezonde relatie gesteld. Ik hoop niet dat je denkt dat je door plastische chirurgie je relatie kunt verbeteren?! Investeer dan je geld in een goede therapeut. Dat helpt je zelfvertrouwen op te krikken en is goed om je relatie onder de loep te nemen. Twee vliegen in één klap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan iedere operatie kleven enorm veel risico's, dat hoort een chirurg je te vertellen.

Antwoorden (3)

Hangt er vanaf hoe je het wilt op dit moment is Turkije een van het verste landen waar dit methode is ontwikkeld. Volgens hun is dit ongeveer 3000 turkse lira ( ongeveer 1300€) het is en VIP service met een overnachting en je word opgehaald door een chauffeur. Je moet minimaal 18 zijn en ook zul je getest worden of je lichaam dit verandering kan accepteren naam van de ziekenhuis is ; Dora hospital
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou echt niet in het buitenland dit gaan doen.
Borstvergroting (ronde siliconen prothesen) € 3.000,-

Borstvergroting (anatomische siliconen prothesen) € 4.250,-

Borstlift € 3.900,-

Borstlift met ronde siliconen prothesen € 4.600,-

Borstverkleining € 3.900,-

Correctie ingetrokken tepel (per borst) € 650,-
Tepelhofcorrectie (per borst) € 700,-

Billift € 3.700,

de prijzen zijn ongeveer
heb alle informatie van een kennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dhr. Jeroen Stevens, collega van top chirurg Robert Schoemacher.

Dhr. Stevens is ook bekend van het televisie programma Gewoon Mooier.

Ik weet niet of hij deze operatie ook uitvoerd, maar moet je maar even rondneuzen op zijn site, bij prijslijst.

Succes!