Wat is het beste middel tegen een kater?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de hond die je bijt moet je ook weer beter maken. met andere woorden als bier je ziek heeft gemaakt moet bier je ook weer beter maken. heb et van mijn opa en die zal het wel weten

Eieren met spek eten. Dat werkt zoooo goed.

Doorgaan waarmee je gestopt bent. Alcohol dus.

Om tussen ieder biertje een glas water te drinken. Water zorgt er namelijk voor dat het vochttekort in de hersenen dat veroorzaakt word door de alcohol voorkomen wordt. En dus ook geen kater de volgende dag.

Veel water drinken en uitzitten die rit. Zelf drink ik altijd een sloot sterk koffie maar dat is meer een soort van ritueel: het helpt geen zier.

De avond dat je teveel gezopen hebt, voor je naar bed gaat een glas water drinken !

Voor je gaat slapen een flink glas cola (vult de suikers op die door het bier weg gehaalt zijn) En anders doorgaan met drinken, of helemaal stoppen

Net in de Quest gelezen dat niets help tegen een kater

Dit werkt voor mij redelijk: Veel water drinken om je vochtverlies aan te vullen. Zorg dat het koud is om je lichaamstemperatuur omlaag te brengen. Een paar pillen Ibuprofen 400 erin. Dit werkt bloedverdunnend en gaat dus het kloppen van de aderen in je hoofd enigzins tegen (koppijn).

wat wel tegen een kater schijnt te helpen is 'ginseng'. volgens wetenschappelijk onderzoek helpt dit chinese kruid bij lusteloosheid. wij kunnen alleen maar zeggen: baat het niet, dan schaadt het niet

Bronnen:
http://www.trendystyle.net/beauty/invorm/b...

Aspirine +2 glazen water voordat je gaat pitten.

Tijdens het drinken genoeg water drinken. En tijdens de kater: Slapen

Volgens mij is het enige echte middel tegen een kater niet te veel drinken de avond ervoor...

Als reactie op fmmtj: Ginseng zit oa in monster energy drink. Probeer dit drankje eens zou ik zeggen.

water water water en bewegen. De kater komt door een vochttekort en daar krijg je koppijn van. Niet een glas water voor je slapen gaat maar een liter. Zoveel als je op kan. En de volgende dag niet in bed maar beetje eten en bewegen. Als je lichaam op gang is kan je het sneller verwerken.

hmmm... de avond voor je kater minder alcohol drinken?

Voordat je gaat slapen véél water drinken. 's Ochtends als je wakker wordt direct iets eten, ook als je misselijk bent. Ik weet niet precies waarom, maar een vette hap doet het vaak goed.

Echt het allerbeste is minder alcohol drinken. Mocht dat niet lukken drink dan voor het slapen gaan enkele glazen water of sap. Een kater ontstaat door een vocht tekort in de hersenen, klinkt misschien raar maar is wel waar. alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. mocht het dus allemaal te laat zijn, begin dan met je vochthuishouding weer op orde te krijgen, drinken, drinken en nog eens drinken (alcohol vrij)

Kater? Drink water.. de rest komt later! En groene thee. Wat je ook bezopen maakte... Drink tequilla, lekker.. en je krijgt er haast geen kater van.

Voor het slapen gaan wat water, de volgende morgen beginnen met thee met veel suiker. en pas laat eten. ook als je al denkt dat het gaat. gewoon even wachten tot een uur of 1/2 's middags en dan pas wat eten

de anti-kater pil!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100