Ondergewicht maar beginnend buikje! Hoe raak ik dit kwijt?

Ik ben 17 jaar, 42 kilo en 164cm. Deze week heb ik iets te veel aan de maltesers en alcohol gezeten (waarschijnlijk), en nu is er echt duidelijk een rand zichtbaar van een beginnend buikje. Mijn benen en armen zijn al vrij mager en ik wil niet dat die nog meer uitmergelen ofzo. Iemand tips om alleen van die buik af te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je buikspieren trainen en vooral normaal blijven eten! Volgens mij ben je al te licht....

In gewicht aankomen. Dan valt je buik minder op.

42kilo? dan heb je volgens mij geen buikje, volgens mij ben je dan gewoon veel te dun,....

Misschien gezond gaan eten! Geen chocolade en alcohol, maar groente, fruit, brood en eiwitten!

Ik denk dat die rand eerder tussen je oren zit dan op je buik. Maar op zich is er niets mis mee om af en toe eens wat extra te eten. Dan went je lijf daaraan en gaat het niet krampachtig alles vasthouden, als het eens n keer wat extra's krijgt

Met jouw gewicht is het buikje dat je moet gewoon je ingewanden waarschijnlijk. Omdat je zo dun hebt steken die naar buiten, gewoon omdat er verder geen plek is.

Ik ben 16 jaar en 80 kg. Jij bent dus gewoon veel te licht! Ga meer eten en meer sporten. Hierdoor wordt je zwaarder vanwege de spieropbouw en fitter!

Misschien heb je wel annorexia... Klinkt heel heftig maar als je maar 42 weegt en al 17 bent en je denkt een "buikje" te zien dan klopt er iets niet :s en als je zit en je ziet een buikje... Iedereen heeft dat, dat is juist gezond! Ga gezond eten en ontbijt goed enzo en misschien kan je langs de huisarts gaan voor tips? :) hoop dat t goed komt :)

Ga vooral sporten. Om van je buikje af te komen buikspieren. Goed eten is het belangrijkst

Afvallen (vet verliezen) is helaas niet iets wat plaatselijk kan, dus gaan dieeten lijkt me met jouw huidige gewicht geen slim plan. Heb je niet gewoon een opgezette buik van het wat meer eten, of houd je wat vocht vast door de alcohol of menstruatie? Gewoon blijven eten zoals je normaal eet, dan komt t vast goed.

Ook slanke mensen kunnen een buikje krijgen. Ik ben 40 ben 170 en weeg er 53 en heb ook heus een klein buikje ;) (Vroeger nooit gehad met het zelfde gewicht!) Dat komt voornamelijk door veel koek snoep enz. (koolhydraten) eten en minder of te weinig beweging. Is je beweging het zelfde als voorheen dan gewoon ff iets minder maltesers eten ;)

Je bent erg licht, je buik is waarschijnlijk normaal en de rest van je lichaam dun. Zo lijkt het alsof je een buikje hebt, eet gewoon wat meer en zorg dat je wat voller wordt, doe ook buikspieroefeningen zo wordt je buik niet voller en wordt je hele lichaam normaal.

ik denk dat je heel precies volgens de schijf van vijf moet eten, dan zakt dat buikje en groei je bij je benen en armen waarschijnlijk ook vanzelf wat aan. check dit ook even: http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100