Nee dat kan absoluut geen kwaad er zijn ook meisjes/vrouwen die een grote en kleine borst hebben.
Dat is heel gewoon.
Niemand is volmaakt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ hey das mijn antwoord :P ik heb een grote en kleine borst en een grote en kleine schaamlip en een grote en kleinere voet... ik ben de 40 gepasserd en ben nog geen onderdelen kwijt geraakt, evenmin mijn heup versleten van het ongelijklopen... wel een zere rug van mijn voorgevel ;-) dont worry^^
Nee, dat kan helemaal geen kwaad. Het is zelfs bij de meeste vrouwen zo dat er verschil in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan geen kwaad.
Bij ongeveer 60% van de vrouwen zijn de binnenste schaamlippen na de puberteit groter dan de buitenste. Over het algemeen is er een grote variatie in kleur en vorm van de schaamlippen bij verschillende vrouwen.

Bij lang niet alle vrouwen zijn de linker- en rechterschaamlippen identiek van vorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is absoluut niets om je zorgen over te maken. Als je er heel erg mee zit, dan is een corrigerende operatie te overwegen. Op zich een klein ingreep.
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Corrigerende operatie is alleen nodig als je er last van heb met fietsen en dergelijke.
jc54
12 jaar geleden
Hoeft niet , kan ook voor het mooi...
Ritsuka
12 jaar geleden
ok, wat verbeter je er dan mee, wat maak je er mooier aan?
Alleen maar kans op pijn tijdens de seks, als je dingen gaat wegsnijden en 'netjes' maken zoals die Playboy poesjes.. Een onnodige ingreep, een natuurlijke vagina is mooi zoals die is.
jc54
12 jaar geleden
Er zijn nou eenmaal mensen die dat niet mooi vinden. Zij vinden dat de kleine schaamlippen niet groter moeten zijn dan de grote. En dan is zo'n plastische operatie te overwegen.
Niet dat het mijn voorkeur heeft, maar de mogelijkheid is er.....
Maak je geen zorgen. dit is heel normaal. Bij alle mensen zitten er verschillen tussen linker en rechter lichaamsdelen. En verschillende schaamlippen bij vrouwen zij heel normaal.
Ook het uitsteken voorbij de buitenste schaamlippen is heel normaal. Als je door de lengte pijn hebt in het dagelijkse leven bij bijvoorbeeld fietsen of bij vrijen, dan kan je dit door een operatie laten veranderen.
Maar een klein beetje is voor elke vrouw normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn linker bal is ook groter dan mijn rechterbal, dus het zal met schaamlippen ook wel normaal zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
voor een dokter wel een mager bewijs.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was mij nog niet opgevallen.
Ik moet zeggen dat ik me ook nooit heb bezig gehouden met het opmeten van ballen en/of schaamlippen. Of loop ik nu wéér achter op de menigte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals een vrouw met haar borsten heeft, heeft de man het met zijn ballen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut niet Maris. Een vergelijking tussen borsten en penis zou nog dichter in de buurt komen.
Neen
geloof mij bij bijna alle vrouwen ( die ik intiem ken en of heb gekend) zit er verschil tussen de schaamlippen zowel de binnenste als de buitenste, en dit heeft voor zover ik weet nog nooit problemen opgeleverd.
Het is ook niet raar of vreemd !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Romiley;

Zolang je er geen minderwaardigheidscomplex aan over houdt is er eigenlijk niets aan de hand. Lastig wordt het misschien wel als het bij strakke kleding zichtbaar is. Of als er een zo groot is dat je erover struikelt.... Weinig kans, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwaad kan het niet ; de een heeft nu eenmaal langere schaamlippen dan de ander, net zoals we niet allemaal dezelfde neuzen, oren en lippen hebben, en veel mannen vinden het absoluut niet onaantrekkelijk. Als je er dus geen last van hebt, laat je dan niet gek maken door de 'barbiemutsenmode' van de laatste jaren, maar geniet gewoon van dat extra stukje lijf.

Anders wordt het wanneer de schaamlippen (1 of beide) ZO groot zijn, (vaak meer dan 5 cm buiten de grote schaamlippen) dat je er echt last van krijgt. Bijvoorbeeld omdat ze tijdens de seks steeds nar binnen willen,wat pijn kan doen, of ze zelfs pijn kunt krijgen bij fietsen of lopen. In dat geval kun je beter even naar de huisarts voor een verwijzing naar de plastisch chirurg, want het is an sich een eenvoudige en relatief ongevaarlijke ingreep (even buiten het normale risico van elke operatie gerekend). Je spreekt dan ook niet van een cosmetische maar van een functionele ingreep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
+ ;)