hallo ik heb m,n vriendin maandag ontmaagd en zaterdag heb ik het weer gedaan met haar en er kwam weer bloed uit haar vagina hoe kan dat al vast thnx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ze misschien ongesteld geworden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 keer ontmaagd :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een beetje te grof bezig geweest !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ff rustig aan:) ! Ja dat kan !maar mogelijk gewoon wat bloed verlies ,begin van pil gebruik .wel even voorzichtig nu ,en even afwachten .

Het beste antwoord

Was je vriendin wel 'nat' genoeg?

Het bloeden kan komen door:
- het schuren wegens niet genoeg lubricatie.
- je bent te ruw geweest en er is een haarvaatje gescheurd.
- ze is net ongesteld geworden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even paar dagen afwachten hoe het verder gaat, heeft ze verder ook pijn?

Doe de volgende keer wat rustiger aan en neem de tijd. Hou in de gaten of het weer gaat bloeden. Ga dan anders naar de huisarts toe, want elke keer bloeden bij de seks is niet normaal.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het is wel iets om in de gaten te houden. Sommige mensen bloeden helemaal niet de eerste keer. Maar je hebt gelijk dat het soms wel kan gebeuren.
Snuffel
12 jaar geleden
Lubricatie?
Kimath
12 jaar geleden
Lubricatie, vond ik een wat netter woord. Ik weet niet of het goed Nederlands is, maar dat is de vochtigheid/nattigheid van het meisje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thxn voor reactie.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij is er dan een soort van vlies gebroken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
dat zou de eerste keer moeten gebeuren als ze nog maagd was.
Kimath
12 jaar geleden
Het maagdenvlies is geen vlies dat breekt. Het is een soort randje rond de opening van de vagina dat kan scheuren bij de eerste keer seks.
Waarschijnlijk door dat ze het niet gewend is een klein wondje aan de binnenkant van haar vagina, niks om je zorgen over te maken, helaas kan je het wel beter even laten rusten zodat het kan herstellen. In ieder geval drie dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan heel goed het maagdenvlies zijn. Ik had er de eerste keer geen last van en toen ik het een dag later weer deed, bloedde ik een beetje.
Hou het in de gaten, zodra ze de volgende keer weer bloedt (en niet ongesteld is), moet je misschien contact opnemen met de huisarts...
Trouwens, als ze nog maar net de pil slikt, kun je ook tussen twee stopweken bloedverlies hebben.
Succes (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat velen denken dat de eerste keer altijd gepaard gaat met het bloeden van de vrouw berust op de mythes of fabels van 'het bestaan.
Eerst en vooral moet je weten dat dit maagdenvlies helemaal geen vlies is. Het is wel een soepel randje weefsel dat aan het begin van de vagina zit. Het kan gebeuren dat dit randje een beetje stugger zit of strakker zit, zodat het weefsel bij het binnenkomen van de penis geschaafd wordt. Op die manier kan een scheurtje ontstaan, waardoor je bloedt.