Hoe breng je de passie terug tijdens de sex.

het is wel lekker! maar de passie is eruit. Het enigste wat nog gebeurd is de sex zelf. ik hou nogsteeds heelveel van hem dus daar licht het niet aan, maar het is niet meer zo spannend als eerst. hoe maken we dat weer spannend?

En weet iemand nog leuke spelletjes voor in bed. Zoals Chocolade Bodypaint. en dan van elkaar aflikken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ha, die BeatControll;

Spreek eens een blind date af. Met elkaar! Speel een spel alsof je elkaar nog niet kent en ga van daaruit verder. Laat een van jullie alles regelen zodat de ander zich kan laten verrassen. En de volgende keer van rol wisslen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

je kan ook gaan strippokeren
als je verliest jij iets uit en anders je man
je kan ook elkaar met body creme lekker masseren
of een thema avond ervan maken
met een simpel laken om en een paar kaarjes en een schaal fruit kan je een romeinse avond creeeren
jij een druifje en een kusje enz ....
ja en dan heb je de bekende sex speeltjes die je op batterijen kan gebruiken bij elkaar
veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak geen planning of afspraken zo van; 'zullen we straks want het is alweer 4 dagen geleden'.
Begin eens op een andere plek dan in bed, als hij TV kijkt kruip dan eens bij 'm op schoot (niet tijdens voetbal), laat subtiel merken dat je in de stemming bent. Probeer iets verrassends onder je dagelijkse kleding te dragen. Blijf waar je bent (als dat mogelijk is) en vertrek niet naar de slaapkamer. Je zult zien dat de stier snel los is.
have fun, no duty's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha niet tijdens t voetballen ....
juist tijdens t voetballen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je dat 'ie daarvan gaat steigeren Marion?
Ik denk dat de meeste dames dan vliegles krijgen.
Misschien wat meer kinky ideeen. Zoals hem vastbinden en met hem spelen. Of hij jou vastbinden en dan hij met jou spelen. Een andere optie een trio misschien???

Toegevoegd na 6 minuten:
Iets minder kinky!! Elkaar masseren met olie en dan langzaam de erogene zones bereiken en dan langzaam naar sex toewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen inspiratie opdoen bij een licht- erotische film (9 and a half weeks bijvoorbeeld) of porno, afhankelijk van wat jullie leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles naspelen van zo,n film
Ga gewoon eens met een andere heer naar bed. In mijn eigen ervaring wordt sex op een zeker moment zo volkomen nutteloos, 'waar ben ik meer bezig?', dat je er nauwelijks nog vreugde aan beleefd. Een andere sexpartner kan misschien de lust van vroeger weer opwekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vroeger een leuk spel...sextase.Ik weet niet of dit nog ergens te koop is hoor.Het is een soort ganzenbord,maar dan erotisch.Je kan ook een spel doen waar je opdrachten moet uitvoeren als je "verliest".Ik heb verliest tussen haakjes gezet,omdat bij dit spel natuurlijk geen verliezers zijn,lol.
Een rollenspel kan ook zeer geil zijn,dan is hij een dokter en jij de patient.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de slagroombus mee naar bed. Of de inhoud van de fruitschaal. Of samen naar de sexshop...Voor je partner zal het ook geen feest meer zijn in bed denk ik.
Of blinddoek voor en vastbinden ( en dan de slagroomspuit gebruiken) Ach er zijn zoveel spelletjes te spelen.. Zet eens een pornofilm op.. video dvd.. en kijk de kunst af.
Succes en have fun...