Ik kan alleen spuitend klaarkomen, kan ik dit veranderen?

Spuitend klaarkomen schijnt voor veel vrouwen moeilijk te zijn, maar bij mij is het het enige wat ik kan.. Geen vervelend gevoel natuurlijk maar het bed wordt zo nat ;) Heeft er iemand tips waardoor ik ook een "gewoon" orgasme kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
26.5K

Het beste antwoord

Er zijn meerdere manieren om een orgasme te veroorzaken.
Mocht je het spuitend orgasme storend vinden ga dan eens op zoek naar andere stimuleringsmethoden.
Ik vraag me af of je door bekkenbodemspiertraining veel succes zal boeken.
Naar mijn weten is het een contracie van spiergroepen die vaginale vloeistof uit hun reservoir drukken (het is dan GEEN urine) Vergelijkbaar waardoor de man zaad spuit, zeg maar.
Blijk het wel jouw "ding"(= reactie op het klaarkomen) te zijn, dan kun je met wat maatregelen (plastic over dat deel van het bed) misschien een aanvaardbare situatie te bewerkstelligen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Het kan zijn dat je door het af te leren , intensiteit of misschien zelfs het vermogen tot orgasme te komen, te verliezen.
Het is bij vrouwen vrij algemeen bekend dat alleen hun heftigste orgasmen tot spuiten leidt, het contraheren van de spieren verhoogt het vrijkomen van de prethormonen.
Ik snap dat je deze situatie onder controle wilt kunnen brengen maar niet alles wat ons verstand wil beschouwt ons lichaam als juist.
Zolang je de nattigheid op zich als het enige minpunt ervaart maar je een intens orgasme beleeft, zou je met minder mogelijk (op den duur) meer moeite hebben.
Lasten als een te droge vagina tijdens het vrijen zul je mogelijk niet hebben. Het gebruik van varianten van de pil kan ook invloed hebben.
Het is niet gemakkelijk een simpel antwoord op je vraag te geven.
Jouw vraag bewijst maar weer eens , dat wat de een verlangt mee te maken, voor de ander een last kan zijn.
Een sexuoloog zou je goed van dienst kunnen zijn, een (huis) arts kan gezondheidfactoren uitsluiten of vaststellen.
Ik raad je aan bovenstaande professionals te consulteren, te beginnen met de huisarts.
Ik wens je sterkte met het tackelen van dit probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb gelezen dat dit vooral met de spieren te maken heeft die je gebruikt bij het plassen. maar vrouwen die dit onderdrukken vinden het vooral erg ongemakkelijk. vouwen die dit wel kunnen, ervaren een orgasme vaak als meer intens als dat ze het niet doen. wat je kan proberen is die spieren te trainen met vaginale balletjes (geisha balls ofzoiets) of gewoon googlen hoe je de bekkenbodemspieren traint. succes