Is sex voor het vrouwelijke geslacht net zo lekker als voor het mannelijke geslacht?

Ik krijg zo het idee dat sex voor mannen lekkerder is dan voor vrouwen. Volgens mij zijn vrouwe vooral van de orale sex.

Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NO WAY vooral van de orale sex. Dat is een lekker opwarmertje of tussendoortje of afzakkertje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag MOET door een mannetje gesteld zijn , kan niet missen......

Antwoorden (20)

Net zo lekker. Je maakt mij niet wijs dat het voor vrouwen NIET lekker is. ( voor sommigen natuurlijk wel, maar dat geldt ook voor sommige mannen) en nee, niet iedereen is van de orale sex....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in principe wel, ook vrouwen kunnen immers een orgasme krijgen.
dat vrouwen wat zuiniger omgaan met seks is denk ik meer genetisch en cultureel bepaald.
14 jaar geleden
Ik denk dat mannen en vrouwen net zoveel van sex kunnen genieten. Mannen krijgen echter iedere keer een orgasme en vrouwen niet altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zowel man als vrouw kunnen intens genieten van sex, het verschil is dat mannen sex hebben om klaar te komen, gebeurt dit niet dan is de sex ook geen succes. Vrouwen daarentegen kunnen ook sex hebben zonder een hoogtepunt, en dan is de sex nog steeds een succes geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is het ook zo dat mannen en vrouwen nu eenmaal anders in elkaar zitten. een man krijgt nooit genoeg van sex. Een vrouw kan even intens genieten van sex als een man, maar heeft er (volgens mij) gewoon minder behoefte aan. Wat wordt er nu juist gezien als "sex"? Een man zal inderdaad meer gericht zijn op het klaarkomen, terwijl een vrouw van duizenden andere dingen kan genieten en opgewonden van kan geraken. Het heeft veel te maken met de hormonen!!!
1 seconde geleden
Geef antwoord op deze vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op die vraag kunnen natuurlijk alleen transseksuelen een antwoord geven. Ik weet niet hoe sex is voor mannen.

Maar ik betwijfel overigens of vrouwen minder orgasmegericht zijn dan mannen. Voor vrouwen kan dat ook een belangrijke afsluiting zijn, alleen zijn er dan wat vaker andere handelingen voor nodig, oralse sex dus bijvoorbeeld. Het is tegenwoordig algemeen geaccepteerd dat ook vrouwen genieten van sex, en dus is het veel belangrijker geworden dat er meer bij komt kijken dan 5 minuten voor het gerief van de man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt erg aan de kwaliteit van de seks. Ik denk eerder dat mannen sneller tevreden zijn dan vrouwen dan dat vrouwen er per definitie minder van genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is mijn antwoord niet sociaal wenselijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het een top antwoord! +1
Ik zal het eens en voor altijd uit de doeken doen, Ben je man dan weet je dat de vrouw meer geniet dan een man... Ben je vrouw dan weet je dat een man meer geniet dan jij zelf...

Dit is het groene buurmangras-effect...

en de laatste vraag klopt al helemaal niet, nee dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is nou weer zo'n verbluffend antwoord van jou meneer XiniX. Geweldig +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DE beentje op de vloer cabdaag ? +1
Ha, die Gast10498;

Als bij de seks een van de twee minder geniet dan is dat vaak te wijten aan de gene die meer geniet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw mening, dat vrouwen vooral zouden genieten van orale sex, geven mij de indruk dat je, zoals heel veel mensen/mannen, (nog) niet weet, dat de meeste vrouwen niet zo gemakkelijk klaarkomen door penetratie. Vrouwen zijn nou eenmaal zo gebouwd, dat bij veel standjes hun clitoris niet gestimuleerd wordt, en dat is nu eenmaal wél nodig voor de meeste vrouwen om klaar te komen. Bij orale sex komt de clitoris wél aan de beurt ;-)), dus als een vrouw weet, dat ze door alleen penetratie niet/moeilijk klaar komt, zal ze orale verwenningen heel fijn vinden. Een minnaar, die dit weet, zal dus het 'lekkerste plekje' niet overslaan bij het vrijen, en ik garandeer je, dat sex dan echt nét zo lekker is voor een vrouw als een man tijdens tweerichtingverkeer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het voor beide even lekker kan zijn,
maar het ligt natuurlijk wel aan de partner die je hebt
bij mijn ex vond ik er geen bal aan, maar bij mijn huidige man is het geweldig :P
14 jaar geleden
Nee juist lekkerder! Vrouwen kunnen namelijk veel makkelijker muliple orgasmes krijgen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig wel.

Tenminste waar vrouwen in vrijheid leven en dus zelf beslissen wanneer en hoe ze sex hebben.

Bij een bepaald geloof en in verder niet ontwikkelde landen / gebieden, wordt de vrouw toch nog alleen gezien als een soort van broedmachine die toe dient te geven aan de nukken van de man met wie ze opgezadelt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook at is waar. Om te genieten van sex is gelijkwaardigheid wel een belangrijke voorwaarde.
Er zijn hele grote verschillen tussen de geslachten als het gaat om seks. Vrouwen doen er langer over om opgewonden te raken dan mannen, maar raken het dan ook niet zo snel meer kwijt. Ook kunnen maar heel weinig vrouwen klaarkomen van penetratie, waardoor er ook verschillen ontstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LekkerDER, Kan niet anders. En anders doe je iets niet goed. Je moet je natuurlijk wel helemaal overgeven en gewoon met een leeg hoofd genieten.
Alleen nee, dat gelik hoeft van mij niet zo ; er zijn maar weinig mannen die daar echt.....kaas van gegeten hebben, excusez le vergelijking, dus de meesten kunnen dat beter achterwege laten. Vooral als ze veel te overdadig hun best doen ...beetje zielig en een flinke afknapper.
Een beetje (met een man die het wel kan) is leuk, maar kan het echte werk onmogelijk vervangen. Sex zonder penetratie is toch een beetje ...tja, patat zonder mayonaise zeg maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Vooral die mayonaise deed me lachen, +1. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Voor mij hoort penetratie er ook echt bij.
Sex kan voor vrouwen net zo lekker zijn, als je het als man goed doet.
Je moet volledige controle hebben, dus zelf bepalen wanneer je klaar komt.
En vooral meebewegen met het ritme van je vrouw.
Bij ons werkt het perfect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gezegde gaat aldus: Als 2 echtparen echt paren,hebben 4 echtgenoten echt genoten. Over oraal wordt hier dus niet gesproken. Ik kan me trouwens als man zijnde niet voorstellen,wat een vrouw lekker kan vinden aan het afzuigen van een man!

Toegevoegd na 2 minuten:
En vice versa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor vrouwen is seks lekkerder. Ze beleven het veel intenser op emotioneel vlak en kunnen er meer in opleven. Om dit bij een vrouw te bereiken kost wel meer moeite dan het opwinden van een man. Bedenk verder maar eens de uitdrukking op een vrouw der gezicht bij een hoogtepunt. Dat is veel intenser dan bij de man. En ze kan het ook nog achter elkaar ooken als je haar echt goed verwent dan kun je in een constante fase komen waar ze als het ware non stop in een fase zit waarbij ze maar blijft klaar komen.

Wil je meer weten over super seks voor beide geslachten dan raad ik je aan de Daniel Rose Sex God Method te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zo een dag ga "spelen"( zie : http://www.goeievraag.nl/vraag/bijzonder-sex-wel-bijzonder-gevoel.33287) dan mag ik blij zijn als 3 x klaar kom ......mijn vrouwelijke partner echter heeft dan minstens enige tientallen hoogtepunten beleefd, bovendien kunnen ( veel) vrouwen op 2 manieren klaar komen clitoraal en inwendig dit schijnt ( ik ben man dus het is mij ook maar verteld ) verschillend te zijn.
maar dat een vrouw er ( minstens ) net zo veel plezier aan beleefd als een man staat voor mij als een paal ( grin) boven water misschien.........zelfs wel meer ........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is wel, vrouwen kunnen zelfs meerdere orgasmes krijgen. Helaas is dat nog niet opgehelderd: