heeft iemand ervaring met te kort aan vitamine b12 ?

ik was al heel lang vermoeid nu blijk dat ik een heel groot te kort aan vit b12 en vit d heb ,voor b12 heb ik een injectie gekregen en moet om de twee weken ,die andere heb ik iets voor door de voeding te doen .maar wat mij onrustig maak mijn buik is heel erg opgezwollen net of ik 7mnd ben.ik heb geen gassen of pijn en ontlasting ook regelmatig .heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt ?en wat beteken dat die buik ?.ik moet overigens wel een echo laten maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb er geen ervaring mee, wel heb ik het vermoeden gehad dat ik het had. Er is een forum bij startpagina, waar je ervaringen uit kunt wisselen over vit. b12 tekort. ik zal je de link geven, misschien heb je daar wat aan. Sterkte

Mijn zusje heeft daar ook last van. Kijk eens op de volgende site: http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/index.php daar vind je heel veel informatie. Sterkte!

Ik heb ook een groot vitamine B12 tekort,maar ik weet hoe dat komt: -Ik heb een eetstoornis(Anorexia-Nervosa) -Ik eet al heel lang geen vlees(vegetariërs hebben extra vitamine B12 nodig:meestal per injectie) Ik ben heel mager,maar heb wel een opgezette buik.Maar ik heb diverse tekorten en ik ben natuurlijk wel ziek,dus ik weet niet in hoeverre jij jouw klachten met mijne kan vergelijken.Maar ik heb er dus wel ervaring mee.En vermoeid ben ik altijd,maar ook hier speelt mijn ziekte een grote rol in. Misschien ben je toch iets wijzer geworden?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100