Waar was je vroeger onzeker over en nu totaal niet meer?

Vaak is het zo dat je terug denkt en denkt.. " jeetje, ik heb me zorgen gemaakt om niets hoe heb ik dat kunnen doen"! Of.. jeetje dat ik daar bang voor was en nu helemaal niet meer..

Ik ben benieuwd..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Bij mij blijft dat doorgaan, vaak is het zo,dat iets waar ik huizenhoog tegenop heb gezien later ontzettend blijkt mee te vallen! Maar daar heb ik niets van geleerd,ik ben een tobber en zal dat altijd wel blijven,het hoort gewoon bij me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werner,in mijn antwoord op een andere vraag heb ik al aangegeven dat ik digibeet ben,dus ik heb geen flauw idee wat je met :-) bedoelt! Graag toelichting!
Rieneke1
14 jaar geleden
peter, het is een lachend gezichtje op z'n kant.
bedoeld wordt dus een glimlach.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je!Ik heb geprobeerd om al die betekenissen te achterhalen op internet,maar dat is me niet gelukt! Wel ben ik er achter wat de kreet LOL,die ik vaak tegenkom betekent.
Ik zelf gebruik LMTB oftewel: lach me te barsten.
Rieneke1
14 jaar geleden
graag gedaan hoor!
er is hier op gv ooit een vraag over gesteld.
zoek maar eens op emoticons en smileys.
daar vind je heel veel van deze tekentjes verklaard.
Over mijn intelligentieniveau. Vroeger dacht ik altijd dat iedereen die een hogere opleiding dan ik deed per definitie veel slimmer was. In de loop van de tijd heb ik ontdekt dat dat helemaal niet zo is, en dat ook levenswijsheid meetelt. Nu weet ik van mezelf dat ik redelijk begaafd ben en dat ik mijn mondje wel kan roeren, ook met kennis van zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om alles waar vooral pubers zich druk over maken!
Die dingen die nu dus volstrekt onbelangrijk lijken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn sollicitatiegesprekken..ik weet nu wat ik kan en waard ben en verkoop mezelf ook als zodanig..en dat geeft me zelfvertrouwen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de vroege jaren tachtig was ik een tiener die als de dood was dat er een kernoorlog uit zou breken. Demonstraties tegen de atoombom waren aan de orde van de dag en ook op radio en tv hoorde je daar veel over. Vooral 's nachts in bed verzon ik de meest erge scenario's waardoor ik mijzelf nog banger maakte natuurlijk.

Later toen ik moeder werd was ik heel erg onzeker of ik wel een goede moeder was. Door de angst dat mijn kinderen iets ergs zou overkomen doordat ik er niet goed op gelet had heb ik ze eigenlijk wel meer verstikt met mijn bezorgdheid dan goed was, en daar heb ik wel spijt van. Hoewel ik er nu nog wel moeite mee heb om ze niet driemaal op het hart te drukken dat ze voorzichtig moeten zijn en goed moeten uitkijken wanneer ze de deur uitgaan, heb ik dat gelukkig niet zo erg meer. Het is/was niet alleen voor mijn kinderen erg lastig maar voor mij net zo goed. En achteraf nog overbodig erbij.

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan zo want ik ben een echte piekeraar wat dat betreft en ik zie ook nogal snel overal beren op de weg die er achteraf helemaal niet blijken te zijn (geweest).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral wat ik met mijn toekomst wou gaan doen, ik kon geen keuze maken in verschillende beroepen omdat ik bang was om het verkeerde beroep te kiezen. (dat ik er spijt van zou krijgen in ieder geval). En alles komt gewoon op z`n pootjes terecht, en als ik niet tevreden zou zijn met mijn beroepskeuze, dan is het tegenwoordig steeds makkelijker om een thuis studie te volgen. het was toen wel een big deal voor mij, maar nu denk ik daar heel makkelijk over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik was heel erg bang voor de eerste klas. Gewoon, niet dat ik onzeker was over nieuwe vriendinnen en over vriendjes, ik was gewoon bang voor verandering, denk ik. Ook heb ik me zo druk gemaakt over mijn eerste zoen, hahaha! Echt iets waar tieners zich druk om maken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger was ik bang voor de toekomst, bang dat ik nooit zou trouwen of kinderen zou krijgen. Nu ben ik getrouwd geweest en heb drie schatten van kinderen.
Bronnen: