Ik had gister een plastic bekertje vacium gezogen en nu heb ik een inwedige bloeding heeft iemand hier een muddeltje voor hoe het weggaat voor maandag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Arnica crème werkt uitstekend te koop bij het kruidvat, de drogist of de apotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als u een inwendige bloeding hebt moet u onmiddelijk contact opnemen met de artsenpost of de weekend arts.

Toegevoegd na 14 uur:
Mocht u een bloeduitstorting hebben bedoeld, een zuigplek dan waarschijnlijk, dan is dat te maskeren met een foundation.

Of door er een grote pleister overheen te pakken.

Of door er iets anders overheen te tekenen.
Zonder grappig te willen zijn; u kunt de vorm van de zuigplek gebruiken als inspiratie voor een tekening, bijvoorbeeld een namaak tatoeage.

Toegevoegd na 14 uur:
Als het even mee zit start u er een nieuwe trend mee.
:-)

Toegevoegd na 14 uur:
Wat ik daarmee wil zeggen is dat niet alle ongeluk slecht hoeft uit te pakken. U kunt het ook in uw voordeel aanwenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Menstruatie? Of ben je een mannetje?
ik denk ook dat je een bloeduitstorting bedoeld (inwendige bloeding is wel wat ernstiger dan dit).

hier zijn niet echt middeltjes voor, gaat vanzelf weg.
Dus gewoon afwachten tot het lichter wordt of er wat camouflage spul opsmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je een bloeduitstorting.
Daar is weinig aan te doen, je kan t evt wat camoufleren met make-up.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het over een bloeduitstorting hebt dan kun je bij de apotheek een tube Hirudoid kopen,dit werkt goed tegen bloeduitstortingen,maar je mag het niet gebruiken als je bloedverdunners gebruikt.