Is het normaal dat je 's morgens als je wakker wordt nog wat moe bent en pas na enkele minuten opgestaan te zijn, uitgerust bent?

Ik meen me te herinneren dat ik enkele jaren terug nog wakker werd en direct uit m'n bed sprong, zonder me moe te voelen. Of lag dat aan een of andere adrenalinerush?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dat kan zeker kloppen!dan heeft je lichaam gewoon even nodig om op te warmen,dat je dat eerst niet had kan kloppen dat heeft gewoon te maken hoe je lichaam op dat moment in elkaar zit...word het echt heel erg en heb je niet meer het idee dat je uitgerust bent helpt het om een vitamine en ijzersuplement te nemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik hoop het wel, want anders zou ik een erg abnormaal mens zijn :-)
Voor mij is het ook de reden om de wekker een kwartier te vroeg te zetten. Na de eerste keer moet ik nog even langzaam wakker worden, en pas bij de tweede of derde keer stap ik uit bed.
Overigens, de mate van uitgerust zijn hangt eerder af van je hoeveelheid slaap, dus hoe laat je de avond ervoor naar bed bent gegaan, dan van het moment van opstaan.