Is het betrouwbaar om voedingssupplementen te kopen via marktplaats?

Ik wil het graag via marktplaats kopen omdat het daar veel goedkoper is maar is dit wel betrouwbaar? ik bedoel dan dat je er niet ziek van kunt worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Je weet natuurlijk nooit wat er dan echt in zit, ik zou het dus niet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij twijfel : niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veiligheid gaat voor alles! De onderstaande link zal je ongetwijfeld verder helpen:

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/hoe-kan-ik-veilig-online-medicijnen-bestellen.html

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het regelmatig en ik leef nog steeds. Sterker voel me steeds beter dankzij de supplementen.
Kijk ook eens bij http://www.zptech.eu voor Alchemistische supplementen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alchemistische supplementen; voor een ijzersterk placeboeffect, bovendien goed voor de roulatie in je portomonnee.
nooit doen, er kan met de etiketten gerommeld zijn, of met de vitamines zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan. Er wordt vaak uit Amerika supplementen gekocht en hier verkocht. In Amerika zijn supplementen echt spotgoedkoop. Soms zijn op marktplaats ook gewone winkels die in het echte leven ook supplementen verkopen. Als het kan zou ik langs gaan en haal het op. Zorg dat het potje niet open is geweest. En kijk of het een echt merk is.

Medicijnen zou ik niet op marktplaats kopen.