Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het betrouwbaar om voedingssupplementen te kopen via marktplaats?

Is het betrouwbaar om voedingssupplementen te kopen via marktplaats?

Ik wil het graag via marktplaats kopen omdat het daar veel goedkoper is maar is dit wel betrouwbaar? ik bedoel dan dat je er niet ziek van kunt worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je weet natuurlijk nooit wat er dan echt in zit, ik zou het dus niet doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij twijfel : niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veiligheid gaat voor alles! De onderstaande link zal je ongetwijfeld verder helpen:

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/hoe-kan-ik-veilig-online-medicijnen-bestellen.html

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het regelmatig en ik leef nog steeds. Sterker voel me steeds beter dankzij de supplementen.
Kijk ook eens bij http://www.zptech.eu voor Alchemistische supplementen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alchemistische supplementen; voor een ijzersterk placeboeffect, bovendien goed voor de roulatie in je portomonnee.
nooit doen, er kan met de etiketten gerommeld zijn, of met de vitamines zelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan. Er wordt vaak uit Amerika supplementen gekocht en hier verkocht. In Amerika zijn supplementen echt spotgoedkoop. Soms zijn op marktplaats ook gewone winkels die in het echte leven ook supplementen verkopen. Als het kan zou ik langs gaan en haal het op. Zorg dat het potje niet open is geweest. En kijk of het een echt merk is.

Medicijnen zou ik niet op marktplaats kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding