Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mooie witte tanden?

Ik poets 2x per dag met tandpasta die zou moeten helpen om je tanden witter te maken. Ik heb wel het idee dat ze goed schoon worden maar als ik in de spiegel kijk zie ik geen verbetering. Ik blijf gele tanden houden. Wat hoe ik hier aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
702
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
strooi wat zout over de tandenborstel en doe er daarna wat tandpasta op, dit schuurt de tanden, let wel op als je dit te vaak doet schuur je te veel af en houd je geen tanden meer over.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Naar de tandarts gaan en advies vragen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Geen koffie drinken
- Niet meer roken
- Bij de mondhygieniste laten bleken
- Op eigen verantwoording bij de drogisterij een bleeksetje halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tanden bleken!
Het is wel duur..
maar dan heb je ook wat! (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast preventieve maatregelen zoals het vermijden van voeding en zaken die de tanden kleuren – zoals roken, thee, koffie, soda’s en kleurintensieve bessen – zijn er een aantal producten op de markt waarmee u thuis kunt zorgen voor wittere tanden.

Maar voor de beste resultaten ga je best naar de tandarts. Dan ben je gerust dat je je tanden niet gaat beschadigen met allerlei huismiddeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding