Zijn er ook vitaminebruistabletten te koop zonder allerlei onbekende toevoegingen en zoetstoffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een bruistablet bruist voornamelijk door een toch wel grote hoeveelheid zout. Om de hele zoute smaak te neutraliseren voegen ze zoetstoffen toe.
Als je problemen hebt met tabletten te slikken, schakel dan over op vloeibare vitamines. Hieraan worden minder vaak overbodige ingrdienten toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die kun je kopen in een natuurwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, een erg gewild vitaminebruistablet is de vitamine c. Je kan deze gewoon bij de drogist kopen en anders bij winkels zoal de tuinen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze al gehad van de drogist, maar daar zitten zoetstoffen in.