Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een meisje van 14 en heb een grotere boezem dan meisjes' en heb vaak hartkloppingen en pijn op de borst kan het daarmee wat te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Laat je ouders gewoon even de huisarts bellen, of bel zelf even de huisarts. Dit is absoluut niks om je gelijk zorgen over te maken, maar ik zal wel even informeren! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartkloppingen en pijn op de borst betekent meestal dat je stress hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat kan niet, ga voor je klachten naar de huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, die twee dingen hebben werkelijk helemaal niks met elkaar te maken!Heeft iemand je dat wijs gemaakt?
Hartkloppingen ed hebben meestal met nervositeit en stress te maken, zeker op heel jonge leeftijd.
Blijf je wel last houden en maak je je ongerust, ga dan ff met je ouders en/of de huisarts praten.
Er kan altijd wel " iets " zijn maar de kans lijkt me hier klein.
En je kan ook meer last krijgen van die klachten omdat je er al angstig voor bent.Dan wordt het erger( maar vooral in je hoofd) omdat je bang bent.
Dus..wel ff iemand in je omgeving inschakelen die kunnen meer doen dan wij hier.
Suc6!^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Nee, een grote boezem heeft niets met die klachten te maken. Dat weet ik zeker. Maar stress kan vanalles veroorzaken in je lichaam.

Als je de laatste tijd erg gespannen bent zou dat een reden kunnen zijn. Maar ga zeker naar de huisarts om eventuele andere oorzaken uit te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding