Om af te vallen wil ik graag beginnen met het Kellogs K programma. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jahoor. Als ik een held in koken was zou ik er ook zeker aan meedoen ;) Maarja dat ben ik niet dus.. helaas voor mij ben ik er nooit mee begonnen!
Toch succes en veel plezier:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het programma volgt krijg je (ik in iedergeval wel) een compleet schema met wat, wanneer te eten. Met allemaal maaltijden 's avonds etc die goed voor je zijn en afwisseling bieden. Tuurlijk kun je ervoor kiezen om 't zelf te bepalen. Maar dan is het weer geen programma. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies;) zie mijn antwoord maar eens na =)

Het beste antwoord

Veel ontbijtgranen worden stiekeme dikmakers genoemd, omdat er veel suiker inzitten. Dat loopt al gauw op tot zo’n 30 gram per 100 gram. Dat weerhoudt fabrikanten als Kellogg’s en Nestlé er niet van om hun knapperige vlokken als gezonde slankmakers voor te stellen en de consument uit te dagen hun dieetprogramma’s te volgen. En werken die? Tuurlijk, want de uitdaging bestaat grotendeels uit algemeen aanvaard gezond dieetadvies opvolgen en veel bewegen. Het komt er dus op neer dat je vooral veel zelf moet doen. «En die ontbijtgranen zijn daarbij niet essentieel», stelt Chris Provoost, voorzitter van de Vlaamse Beroepsvereniging van Voedingsdeskundigen en Diëtisten (VBVD).

Ik raad je aan het hele artikel te lezen.
Kellogs zelf doet niks. Het is het programma wat erbij komt wat je helpt. Oftewel: veel bewegen, gezond eten.
Dat heeft verder niks met Kellogs te maken.

Dat kun je ook zónder kellogs ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het wel eens gekocht.
Hartstikke duur, dat spul.

Als je in de supermarkt eens van die ontbijtgranen vergelijkt, qua voedingswaarden, dan vind je er vast wel iets bij wat veel goedkoper is en net zo goed.