veel mannen vinden elke massage een genot. als het maar met gevoel en liefde gegeven wordt. afhankelijk van de reactie kan je je massage wat aanpassen door wat zachter of harder te gaan masseren. gewoon je gevoel volgen dus.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
ligt eraan wat voor massage je bedoelt, bij een sportmassage moet je toch anders masseren dan bij een drukpunt massage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen zijn al gauw tevreden met een fijne massage, vrouwen ook trouwens;-) Maar ff gauw tips geven, dat is lastig, ik zou zeggen koop een kamasutra massage dvd, zie link. Leuk om te zien en afkijken Hoe het werkt, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik persoonlijk vind de hot-stone het aller beste.

Wij hebben toen die stenen aangeschaft bij De Tuinen , maar ik denk dat je het het beste leert als je zelf die massage gehad hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maseer niet te snel .
Ga niet teveel over de botten dat is pijnlijk en ga allleen over de spieren .
Ga van boven naar beneden .
En ga ook af en toe langs de erogene zone dat maakt hem een beetje opgewonden .
Doe eerst de achterkant en dan de voorkant .