Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er ook een maximale tijd tussen het bezoeken van een anesthesist en de uiteindelijke operatiedatum?

Het lijkt mij wel logisch dat je na het bezoek aan een anesthesist niet te lang meer mag wachten tot je geholpen moet worden ivm de (recente) gegevens die je doorbesproken hebt met de anesthesist. Of maakt dat niet zoveel uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je pre Operatieve screening (bezoek aan de anesthesist) is maximaal 3 maanden geldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, dat wilde ik graag even weten. Ik moet namelijk over een tijdje onder het mes en ik moet op 20 sept al naar de anesthesist, maar er schijnt een wachtlijst van maanden te zijn in het ziekenhuis waar ik geopereerd ga worden.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing