Elke dag een half uur wandelen heeft ook succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je chips, chocolade, een vette hamburger met vette aardappeltjes een geen groente gaat eten, en verder een half uurtje gaat hardlopen. niet. je moet ook je eetpatroon aanpassen, en 2 dagen geeft zoizo amper verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat gaat niet lukken. Daarvoor zul je heel wat meer inspanning moeten verrichten. Als je elke dag 30 minuten hardloopt en je houdt dit enkele weken vol, dan zou het kunnen zijn, dat er een kilootje afgaat. Met twee dagen een half uurtje inspanning bereik je niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt dat je eerst niks deed
en nu iedere twee dagen een half uur gaat hardlopen
dan verbrand je dus nu meer calorieën dan eerst.

Dat helpt natuurlijk wel, maar verwacht geen wonderen.

Direct:
Over het algemeen is het zo dat bij een training pas na 20 / 30 minuten vetten verbrand gaan worden.
Dus probeer het iets langer vol te houden.

Indirect:
Je zult een betere conditie krijgen en energieker worden
en dat zal in je normale leven wel doorwerken in meer bewegen en dus ook meer verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn mening: kun je beter elke dag een half uur wandelen(doorstappen)

maar wel gelijk op je voeding letten en blijven letten.

geen maaltijden overslaan dat werkt averechts
3x per dag eten,

veel groenten 2 stuks fruit
let op vet,
geen suiker (let ook op verborgen suikers)
geen koek, snoep, chips ed.

voldoende water drinken minimaal anderhalve liter op een dag.
lijkt het je veel?
Neem dan een klein waterflesje en vul dat 3 x per dag
neem af en toe eens slokje.

niet elke dag op de weegschaal staan, je lichaam geeft schommelingen te zien, dit hoort erbij.

Soms sta je qua afvallen even stil, ook dit hoort erbij (bekijk of je je nog zo strikt aan de regels houd) en ga gewoon door.

heb je een keer gesnoept of iets genomen, zie het niet als een verloren dag maar ga gewoon door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt gaan hardlopen, koop het blad 'start to run'.
In dit blad wordt ook uitgebreid geantwoord op jou vraag.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou wel kunnen werken maar dit is heel slecht. Sowieso moet je nooit elke dag hardlopen omdat je dan jezelf kapot rent. Daar komt bij dat je niet zomaar wat moet gaan lopen, maar je moet het opbouwen aan de hand van een schema waardoor je steeds langer kan lopen. Anders kun je je groeischijven kapotrennen. Dus ik zou niet zomaar even 30 minuten elke dag gaan rennen ;D