Mijn boven lip is heel dun aan de zei kant en in het midden is het dik, kan ik hier iets tegen doen ?

Ik wil het heel graag veranderen als het kan, want ik vind het niet mooi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijkant!

Antwoorden (4)

Zonder botox en andere rotzooi is daar niet veel aan te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Botox is geen filler maar verlamt de spieren zodat je geen rímpels kríjgt. Dat dat nog steeds niet duidelijk is..
lippenstift! maar of dat mooi is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan idd botox in de zijkanten van je lippen laten spuiten maar volgens mij moet je dit wel om de zoveel maanden of jaren opnieuw doen. Anders kan je dat gewoon even vragen. Of je kan optisch je midden dunner maken door daar een net iets donkererder lippenstift te doen en aan de zijkanten een lichtere, wel in dezelfde kleuren natuurlijk en goed blenden. Misschien helpt het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het écht niet mooi vind, en dat kan alleen jij beslissen zou je een keer Restylane kunnen proberen, is een natuurlijke filler die na een half tot anderhalf jaar weer afgebroken is en vrijwel altijd complicatieloos is. Kosten rond de 300/400 euro maar dan heb je wel wat.