hoe kan ik een persoon opzoeken met onderstaande info?

ik heb laatst iemand ontmoet en ben vergeten Zn nummer te vragen en enige wat ik weet is

:zijn voornaam
dat er iets met st in zn achternaam zit
zn geboortedatum
Zn sport en hoe lang hij dat doet
en zn woonplaats

heb al veel gebrobeerd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het eens kunnen proberen via http://wiezoekje.nl/.
fremar
12 jaar geleden
geef eens de je bekende gegevens,mogelijks kent iemand hem.

Antwoorden (4)

Zoek op Hyves en Facebook en Google, met zijn voornaam en achternaam en woonplaats moet je hem wel kunnen vinden.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou op Marktplaats een opsporings advertentie kunnen plaatsen (contact en opsporing) met nog zoveel mogelijk gegevens erbij
Misschien dat zich iemand nog het e.a. herinnerd.
Er staan daar wel meerdere van deze advertenties.
Succes er mee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met name waar je hem/haar hebt ontmoet.
12 jaar geleden
Neem contact op met sportverenigingen en dergelijke van 'zijn' sport in zijn woonplaats, en vraag of ze kunnen kijken of hij lid is. Ze zullen jou als het goed is dat niet vertellen, maar ze kunnen wel bijvoorbeeld een briefje voor hem achterlaten als ze hem wel in het bestand zien.
Anders moet je misschien terug naar de ontmoetingsplek en hopen dat hij daar weer opduikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de persoon bijv. Jan Vriesman heet, typ dan op google " Jan Vriesman" (met weglatingsteken) dan krijg je een pagina van facebook, netlog, hyves, ... Ik zoek een persoon altijd op Facebook, makkelijk