Waarom doet mijn lichaam raar?

De laatste tijd bonst mijn hart niet snel maar hard ik voel het heel erg als ik ga lopen dan voel ik me oververmoeid dan gaat mijn hart heel hard bonken en ik zie dan een soort vlekken en hevige prikkels (een gevoel als je te snel opstaat van de bank en dan in vel licht kijkt) dit heb ik vooral in de avond dat .
Als ik een avond op de bank zit voelen mijn vingers heel dik en heet en dan voel ik het bloed hevig door mijn vingers stromen dit heb ik soms ook in mijn tenen. en als ik in de ochtent wakker word lijkt het net of er iets op mijn grote teen drukt zoals een nagel en dat gaat weg na een uur of soms gaat het helemaal niet weg. echt hele vagen klachten. Wie weet wat het kan zijn?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik ben 28 jaar en ben een man. Ik drink geen alcohol en rook ook niet. En ik heb een normaal gewicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Slechte conditie en hoge bloeddruk. Daar lijkt het op. In iedergeval een goede reden om eens naar de huisarts te gaan voor een onderzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oververmoeidheid, het bonken van je hart, het vlekken zien, de opgezette vingers en het vreemde gevoel in je teen doen me denken aan fibromyalgie. Ik heb enkele links bijgevoegd in de bron. Als je nog meer symptomen hebt, praat er dan eens over met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon naar de huisarts gaan en niet in de onzekerheid blijven met wat het zou kunnen zijn want stress en of spanningen daarover kan weinig goeds betekenen en heeft ook een wisselwerking op het hart. te hoog cholesterol is een optie, zeker als dit in de familie voorkomt. het kan van alles zijn zo ook een hoge bloeddruk of slechte conditie, onderzoek moet dit uitsluiten succes.