Ik heb een klein beetje ondergewicht maar ik heb wel vet op mn buik dat ik weg wil hebben. Is het veilig om nog aftevallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je ondergewicht heb zou ik niet verder afvallen.
Ga lekker buikspieroefeningen doen, misschien doordat buik krachtiger wordt, valt je vet niet meer op.
Als je sterke buikspieren heb veranderd de stand van je buik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je ondergewicht hebt niet , want dan krijg je nog meer ondergewicht misschien moet je buikspieroefeningen doen , daarmee train je je spieren aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat vet zoals jij het noemt, niet gewoon de hoeveelheid vlees die je moet hebben om gewoon te kunnen bewegen. Als je hele lijf strak in zn vel zit, heb je geen ruimte als je moet bukken of zitten. Dus ik denk niet dat je het er af krijgt, en met ondergewicht is het helemaal niet aan te raden, danmoet je jezelf echt uit gaan hongeren, en dat is niet veilig
anneliez