Hoe kan ik mijn huid zo snel mogelijk zo egaal mogelijk krijgen, met zo min mogelijk onzuiverheden?

Met zo snel mogelijk bedoel ik niet enkele dagen, maar enkele weken/ maanden.
Het liefst wil ik niet mijn geld uitgeven aan dure middeltjes die achteraf niet blijken te werken, want daar wordt ik al met al een beetje gek van!
Wie kan me helpen? Iemand tips? Misschien zit een schoonheidsspecialiste op deze site? Of heeft u een kennis die datvan beroep is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (5)

Met micro dermabrasie kunnen veel onzuiverheden en andere dingen worden bestreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel water drinken, reinigen met milk en lotion voor jouw huidtype, dat kan ik vanaf hier niet bepalen, dus daarvoor moet je naar een goede drogisterij, daar kun je ook je budget aangeven, eventueel aanvullen met dagcreme, scrub en masker, laat echt even iemand met verstand van huiden je huid bekijken en je de juiste middelen adviseren, je kunt zelf aangeven hoeveel je eraan uit wil geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een site voor je gevonden, welke ik zelf erg duidelijk vond. Het is geschreven door iemand die zelf erg veel last heeft van oneffenheden. Ik kan het niet helemaal copy-pasten (wegens het antwoorden-limiet), maar ik zet wel een gedeelte voor je neer. Succes!

"1.Zorg voor een goede huidverzorging. Je bent jong, je huid wordt vetter en je krijgt puistjes. (....)

2.Blijf er met je handen vanaf! Hoe meer je aan pukkeltjes komt, des te lelijker het wordt, des te langer het duurt voordat het weggaat en je kunt er natuurlijk littekentjes aan over houden.

3.Gebruik geen scrub op puistjes. Je maakt je puistjes kapot, waardoor je wondjes krijgt. Die vallen soms nog meer op en het duurt lang voordat ze weg gaan. Bovendien kan het gaan ontsteken en daar zit niemand op te wachten.
4.Gebruik wekelijks een peeling, zoals van Nivea Young. Die zuigt als het ware de viezigheid uit je poriën. Je krijgt er een heerlijk fris gevoel van.

5.Stoom je gezicht wekelijks. Je poriën gaan open staan en met een tonic kun je ze goed schoonmaken.

6.Gebruik maskertjes die acné aanpakken. Als ze te agressief zijn voor je wangen, gebruik ze dan alleen op je T-zone. En gebruik deze niet te vaak als je merkt dat je huid er droog van wordt. Smeer je huid ook goed in met een vochtinbrengende crème, wanneer deze uitdroogt.
7.Probeer geen mee-eters uit te knijpen. Dit gaat ontsteken! Je hebt wel speciale maskertjes die hard worden. Als je ze eraf haalt, gaan de zwarte puntjes mee. Ik gebruik een masker van Medex, verkrijgbaar bij schoonheidsspecialisten.

8.Black African Soap heeft mijn gezicht egaler gemaakt. Misschien werkt het bij jou ook?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook al een fortuin uitgegeven aan middeltjes, en ik heb lokale antibiotica gekregen van de dokter, als je onzuiverheden niet zo erg zijn en zich beperken tot een aantal ontstekingen hier en daar kan dat een goede oplossing zijn!

Ook heeft hij mij la roche posay aangeraden, ik gebruik daar nu de DUO gel voor en die werkt bij mij echt perfect! Je doet echt heel lang met zon tube. Sinds ik die gel gebruik (en dat is nu 3 maanden) heb ik 1 keer een puistje gehad toen ik ongesteld was.

ik koop hem bij yourskin.nl, als je dan als couponcode gratisreinigen invult krijg je ook nog een hele goede reiniger er gratis bij. Dit is geen reclame want ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar dit was het enige wat voor mij werkt daarom ben ik er erg enthousiast over haha.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn oplossing is dus gewoon naar de dokter gaan, hij kan je eventueel ook doorsturen naar de dermatoloog. Mocht je acne heel erg zijn, kan hij je ook nog orale antibiotica geven.

Hij zal er in ieder geval alles aan doen om je een 'normale' huid te geven en weet vaak ook precies wat je er aan kan doen zonder dat je weer de halve drogist leeg hoeft te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik sinds kort African Black Soap. Wat een wondermiddel van moeder natuur! Mijn huid is altijd drama. Droge plekken met schilfers, veel puistjes, grove poriën. Na de Black Soap een weekje gebruikt te hebben is mijn huid zó rustig en egaal, mooie gloed etc. Echt een wondermiddel!

Wat zit er in African Black Soap? Zeep bestaat uit verzeepte oliën, in dit geval is dat palm olie en sheabutter. In plaats van natriumhydroxide (dat is nodig om het verzepingsproces op gang te laten komen) wordt er gebruikt gemaakt van as. De as van onze ABS wordt verkregen door cacaoboon schillen te roosteren. Er komen dus totaal geen chemische behandelingen- of ingrediënten aan te pas, alles wordt bereid op originele authentieke wijze.

Werking
De zeep heeft een positieve werking op allerlei huidproblemen zoals,
- acné,
- puistjes, mee-eters,
- huiduitslag, huidirritaties,
- psoriasis,
- een droge eczeem,
- hoofdhuid irritaties,
- verminderen van rimpels
- de poriën te verkleinen,
- onzuiverheden in de huid worden kleiner en als ze komen blijven ze kleiner en zijn snel
weer weg,
- zorgt voor een gladde, zachte huid,

Ik heb het hier besteld:
http://www.vitaecare.nl/index.php?act=viewProd&productId=149

Echt, probeer dit eens! Het is goedkoop en héél erg fijn! Ik wil het iedereen aanraden.