Stoort roken het proces om een baard in de keel te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo jong en dan al roken...
Kimath
12 jaar geleden
Rokers hebben vaak juist een hele zware stem, vooral die oude vrouwtjes :p
Maar wel een beetje dom om op die leeftijd al te beginnen met je lichaam kapot te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dan al beginnen jezelf dood te maken:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je er aan begint ben je zo onvolwassen, dat de baard in de keel voorlopig nog niet komt.

Antwoorden (3)

Nee, dat lijkt me niet, de ene jongen krijgt dit laat, de andere vroeg, roken is wel de oorzaak van veel ernstige ziekten, ik zou dus maar stoppen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tabak roken verstoort in wezen gewoon alle functies in je lichaam omdat je jezelf heel langzaam maar zeker vergiftigd.

Maar ik heb niet begrepen dat jongens een opmerkelijk verschil ervaren, bij het prces van de baard in de keel krijgen, als ze wel of niet roken.
Kristal
12 jaar geleden
Ja, in mijn buurt is iemand pas geopereerd aan keelkanker ten gevolge van roken.
Die man heeft nu geen stem meer!!!