Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een goeie site waar je je iq kan weten?

Ik ben nu 14 jaar en ik wil graag mijn iq weten natuurlijk kan je dit ook in het echt doen maar dat kost veel geld had ik gehoord! heeft er iemand een goeie site waar je je iq kan weten? (niet een met 8 vragen maar echt een van 100)

Groetjes Hugo
P.S. Ook graag een voor 14 jarige en niet voor volwassenen

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
K word er ook een beetje moe van boks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee,deze vraag had jij al gesteld,toch?
Had je geen antwoord gekregen?
Ik heb trouwens een IQ test gehad( in het echt) koste me niks hoor!
Was voor een onderzoek met allerlei testen waar ik me voor had opgegeven.En ik had een hele goeie score!;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik gesteld ja maar na 5 mins was het opeens verwijderd ik had ook niet eens een mail gekregen van die mensen waarom ze het hadden verwijderd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raar..nou ja.Als ze hem weer verwijderen heb je in ieder geval antwoorden.Enne... doe je best hè!;-)Die IQ test die ik heb gehad duurde bijna 2 uur.Was wel leuk, ik heb een officieel document gekregen met de uitslag.Kan ik lekker over opscheppen!( nee hoor,geintje)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

iq testen zijn voor iedereen, voor jong en oud, er zijn dus geen speciale kinder iq testen voor 14 jaar oude kinderen, het enige wat daar op lijkt is de "neyo"? test, waar je op logistiek wordt getest en de CITO toets.

Natuurlijk is dat geen iq, en niet je vraag. internet geeft onbetrouwbare informatie af, hoe graag je het ook zou willen, weet je tóch niet zeker of de info klopt.

Wat je kunt doen is naar je gemeentehuis gaan en een echte IQ test afnemen, kost wel wat geld maar weet je het ook weer gelijk.

Trouwens, het is bedtijd voor 14 jarigen. Je hersentjes moeten ontwikkelen he! :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op deze site staan enkele iq testen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Watismijniq.nl is volgens mij een goede site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing