botachtig voelende bobbel op mijn pols die zeer gaat doen als ik bijvoorbeeld handstand heb gedaan, wat kan dit zijn?

Ik heb een vrij groot uitstekende bobbel op mijn pols die zeer gaat doen als ik bijvoorbeeld een handstand heb gedaan, wat is dit en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

Misschien een cyste.
Dat is een vochtzakje wat zich telkens vult met vocht en ook weer leegloopt.
Ik denk dat je er het beste even mee langs de huisarts kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een gewrichtsontsteking heb ik ook wel eens gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook een knobbel op mijn pols die soms komt en soms gaat. Als jij hem krijgt bij de handstand doen is dat dezelfde houding van je hand als wanneer hij mij mij opkomt. Volgens mijn huisarts is het een ganglion. Goedaardige knobbel die ook evt nog groter kan worden. Het was niks waar ik me zorgen om moest maken.

Dus misschien is het een ganglion.