Wat te doen na schop tegen scheebeen?

Hoi allemaal,

Gisteren heeft er iemand tijdens het voetballen nogal hard tegen mijn scheenbeen aangeschopt. In eerste instantie zat er een deuk die al snel wegtrok. Na een half uur begon ik last van mijn knie te krijgen. Het is inmiddels anderhalve dag later en de pijn is bog altijd aanwezig. De plek waar ik geraakt was is nog wel gevoelig. Nu legde ik mijn vinger op die plek en gelijk verscheen de deuk weer in de huid (zie foto). Ik hoef niet eens druk te zetten om de deuk te krijgen. Die deuk blijft een half uur echt zitten voordat het langzaam wegtrekt. Die plek en mijn knie doen echt wel pijn.
Nu de vraag; weet iemand wat dit kan zijn en of het verstandig is om naar de huisarts te gaan?? Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Wat denk je zelf? Huisarts
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Helaas kunnen wij als leden van Goeievraag.nl geen medisch advies geven, maar het is wel verstandig dat u een huisarts raadpleegt...

Antwoorden (1)

Hallo, Dit is vocht en dat verdwijnt na een poosje rust.